• ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
  • کد خبر: 16118
  • readingTime: ۱ دقیقه
دراگان اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی فعالیت خود را در تیم ملی فوتبال ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش ایراسین، در روزها و هفته‌های گذشته ابهامات زیادی در خصوص نیمکت تیم ملی فوتبال مطرح شد که این موضوع حتی با واکنش خود دراگان اسکوچیچ هم همراه بود و او مدعی شد که با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد.

 با وجود این بازهم شائبه‌هایی در خصوص اصرار فدراسیون برای حضور گزینه‌ای بهتر از دراگان وجود داشت که بالاخره شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال موضع قطعی خود را در این خصوص اعلام داشت: فدراسیون با سرمربی تیم ملی تا پایان مرحله دوم مقدماتی جام جهانی به توافق مشترک رسید و قرار شد بعد از قرعه کشی مرحله دوم، برنامه‌ریزی مناسبی برای این مرحله صورت گیرد و فدراسیون فوتبال همه امکانات لازم برای آماده‌سازی تیم ملی و حضور پرقدرت در مرحله دوم را در دستور کار قرار خواهد داد.

مراسم قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز دهم تیرماه در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران یکی از ۱۲ تیم حاضر در این مرحله است.

این در حالی است که اکثر کارشناسان فوتبال بر این عقیده بودند که اسکوچیچ بهترین گزینه است و مجید جلالی در این خصوص گفت: اگر به جمع‌بندی رسیدند که مربی خارجی بیاورند حتماً اسکوچیچ بهتر بوده و شاید هم می‌توانستند از مربیان خودمان استفاده کنند.

 ما در این سال‌ها به اندازه کافی برای دیگران مربی‌سازی کرده‌ایم ای کاش برای خودمان هم این کار را انجام می‌دادیم بعد از انقلاب یادم می‌آید از آقای حشمت مهاجرانی استفاده کردیم و مسیر موفقیت را ادامه دادیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =