اکسیژن کرونایی کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۱۲ شهرستان اصفهان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و در شبانه روز گذشته ۵۶۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده اند.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: شهرستانهای اردستان، برخوار، بوئین میاندشت، تیران، چادگان، خوانسار، خور، دهاقان، فریدن، فریدونشهر، گلپایگان و نائین در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و ۱۰ شهرستان دیگر استان اصفهان کماکان در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته از دو هزار و ۱۲۸ بیمار مشکوک به کرونا ۵۶۴ مورد قطعی شناسایی شد و ۱۴۳ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۱۵۸بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز ۸۳۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۱۴۵ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۱۰ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۴مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

۱۲ شهرستان زرد کرونایی در اصفهان/شناسایی ۵۶۴ مورد جدید کرونا در اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =