حضور پرشور کارکنان شرکت فولاد مبارکه در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به میزان ۴۴ درصدی مشارکت اصفهانی ها در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نتایج ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا پس از اعلام ریاست جمهوری جمع بندی نهایی و اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حیدر قاسمی صبح روز شنبه،۲۹ خردادماه، در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان اینکه نتایج انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به صورت ملی و کشوری اعلام می شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه زمان برگزاری این دوره از انتخابات دو ساعت بیشتر از ادوار گذشته بود، شمارش آراء نیز دیرتر آغاز شده است. 

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه در مراحل نهایی شمارش آرا انتخابات در استان اصفهان هستیم، تصریح کرد: تا اواسط امروز نتایج انتخابات ریاست جمهوری توسط وزارت کشور اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به الکترونیکی شدن انتخابات شورای شهر اصفهان، نتایج این انتخابات بعد از اعلام نتایج ریاست جمهوری، جمع‌بندی نهایی و اعلام می‌شود.

قاسمی گفت: گزارش تخلفات جدی در انتخابات نداشتیم، البته بخشی از تخلفات به ستادهای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی اعلام می‌شود که ما از آن مطلع نیستیم.

وی در ارتباط با میزان مشارکت مردم استان اصفهان در انتخابات روز گذشته گفت: میزان کل مشارکت در استان نزدیک به ۴۴ درصد بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =