کرواسی - جمهوری چک

مصاف تیم‌های فوتبال جمهوری چک و کرواسی در گروه چهارم رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ برنده نداشت.

به گزارش ایراسین، در آغاز دور دوم بازی‌های گروه D مسابقات فوتبال یورو ۲۰۲۰، از ساعت ۲۰:۳۰ امروز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه همپدن پارک شهر گلاسکوی اسکاتلند، تیم‌های فوتبال کرواسی و جمهوری چک به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه نخست با برتری یک بر صفر چکی‌ها به پایان رسید.

تنها گل این بازی را پاتریک شیک در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این سومین گل پاتریک شیک در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ بود که او را در صدر جدول برترین گلزنان این تورنمنت قرار داد.

در نیمه دوم کرواسی برای جبران جلو کشید و همان اوائل بازی دقیقه ۴۷ به گل تساوی دست یافت. ای وان پریشیچ در سمت چپ حرکت کرده و بعد از ورود به محوطه و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق به زدن گل اول کرواسی شد. در ادامه شاگردان زلاتکو دالیچ برای رسیدن به گل دوم تلاش کردند ولی نتوانستند دیگر بار دروزاه جمهوری چک را باز کنند و بازی با همان حساب یک بر یک تمام شد.

کرواسی که در اولین بازی خود مقابل انگلیس مغلوب شده بودند، امشب نیز نتوانست از سد جمهوری چک گذر کند تا صعود نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

با نتیجه این بازی جمهوری چک که بازی دور نخست خود برابر اسکاتلند را برده بود، با چهار امتیاز به صدر جدول گروه D صعود کرد و در موقعیت خوبی برای صعود قرار گرفت.

در دومین بازی گروه D‌ در دور دوم مسابقات مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰، از ساعت ۲۳:۳۰ امشب به وقت تهران تیم‌های ملی انگلیس و اسکاتلند در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم می‌روند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =