• ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 15499
  • readingTime: ۱ دقیقه
وزیر نیرو اردکانیان

وزیر نیرو گفت: ۲۹۰ طرح صنعت آب و برق با سرمایه‌گذاری ۶۴ هزار میلیارد تومان تا پایان سال جاری در سطح کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایراسین، رضا اردکانیان با بیان اینکه تاکنون ۵۴ طرح تصفیه خانه به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها فارغ از انتخابات و تغییر دولت است و اعتقاد داریم مردم از یک دستگاه خدماتی مانند وزارت نیرو انتظار این را ندارند که اختلالی در خدمت رسانی انجام شود، بحث این وزیر و این دولت نیست، بحث مظلومیت نظامی است که برای پایداری آنها خون‌ها داده شده است.

وی افزود: حق مسلم مردم است که در کنار کمبودها و کاستی‌ها، داشته‌های آنها هم مطرح شود؛ باید احساس رضایتمندی در مردم به وجود آید وگرنه همه باختیم.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه پویش "هر هفته الف_ ب_ ایران" از نیمه سال ۹۸ در کشور آغاز شده است، گفت: از جانب دولت‌ها و رفت و آمدهای دولت باید تحرک و نشاط بیشتر و روحیه قوی‌تر نصیب مردم شود.

اردکانیان در ادامه به دیگر خدمات دولت در کشور اشاره کرد و افزود: در دولت تدبیر و امید، هرماه یک تصفیه خانه فاضلاب راه اندازی شد؛ امروز به ۷۰ روستای استان یزد شبکه آب پایدار وصل می‌شود که ۲۰ روستا مربوط به بافق است.

وزیر نیرو با بیان اینکه آبرسانی از نوع اتصال به شبکه پایدار یکی از حرکت‌های ارزنده در دولت تدبیر و امید است اضافه کرد: قبل از دولت یازدهم یک میلیون جمعیت روستایی از شبکه آب پایدار بهره مند بودند که اکنون این رقم به ۱۰ میلیون رسیده است. اظهار کرد: قبل از دولت یازدهم یک میلیون جمعیت روستایی از شبکه آب پایدار بهره مند بودند که اکنون این رقم به ۱۰ میلیون رسیده است.

وی تصریح کرد: امروز پروژه‌های بزرگی با سرمایه گذاری پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در استان یزد عملیاتی می‌شود که مهمترین آن تصفیه خانه فاضلاب است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =