• ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲
  • کد خبر: 15469
  • readingTime: ۱ دقیقه
لهستان – اسلواکی

در نخستین بازی گروه E رقابت‌های فوتبال یورو ۲۰۲۰تیم ملی لهستان با نتیجه دو بر یک مغلوب اسلواکی شد.

به گزارش ایراسین، در نخستین بازی گروه E مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال یورو ۲۰۲۰ تیم ملی لهستان در ورزشگاه کرستوفسکی (ورزشگاه تیم زنیت) رو در روی تیم ملی اسلواکی قرار گرفت که در این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود اسلواکی پایان یافت تا لواندوفسکی و هم تیمی‌هایش شکست تلخی را در گام نخست تجربه کنند.

در حالی که پیش از بازی پیش بینی‌ها نشان از برتری لهستان را داشت، اما این اسلوواکی بود که روی اشتباه عجیب شزنی، دروازه‌بان باتجربه لهستان موفق شد گل نخست را در دقیقه ۱۸ در عین ناباوری به ثمر برساند. پس از گل لهستانی‌ها حملات متعددی روی دروازه حریف ایجاد کردند، اما ۴۵ دقیقه نخست با برتری یک گله اسلواکی پایان یافت.  

با آغاز نیمه دوم لهستان با اتکا به ستاره‌هایی از جمله رابرت لواندوفسکی فشار را بیشتر کرد و تنها یک دقیقه پس از سوت داور کارول لینتی روی پاس رابیوس گل تساوی را در دقیقه ۴۶ برای لهستان به ثمر رساند تا همه چیز به تساوی کشیده شود.  

پس از این گل و درحالی که بازیکنان لهستان کاملا جلو کشیده بودند، گریگوری کریچوویاک در دقیقه ۶۴ با دریافت کارت زرد دوم، از زمین اخراج شد تا نخستین کارت قرمز یورو ۲۰۲۰ برای لهستان به ثبت برسد. 

با ۱۰ نفره شدن لهستان، بازیکنان اسلواکی نبض بازی را در دست گرفتند و هفت دقیقه پس از کارت قرمز، اسلواکی موفق شد روی همکاری دو ستاره خود گل دوم و برتری را بزند. در دقیقه ۶۹ میلان اشکرینیار روی ارسال مارک همشیک گل دوم را به ثمر رساند.  

در همین گروه از ساعت ۲۳:۳۰ امشب، تیم ملی اسپانیا در ورزشگاه دلاکارتوخا شهر سویل به مصاف سوئد می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =