• ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
  • کد خبر: 15461
  • readingTime: ۱ دقیقه
دراگان اسکوچیچ

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای بازیکنان و مربی تیم عراق احترام زیادی قائل هستیم.

به گزارش ایراسین، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار ایران و عراق در چارچوب هفته پایانی مرحله دوم رقابت های جام جهانی گفت:  قبل از اینکه به بحرین بیاییم می‌دانستیم باید چهار دیدار سخت انجام بدهیم و این بازی ها را با پیروزی پشت سر گذاریم که این موضوع روی ما فشار وارد می‌کرد.

وی ادامه داد: از این چهار بازی یک مسابقه باقی مانده و فکر می‌کنم این مسابقه از ۳ بازی گذشته سخت‌تر باشد. شرایط خوبی داریم و جو تیم ما خیلی عالی است، ما هر چه داریم خواهیم گذاشت  تا در این بازی آخر با دست پر خارج شویم.

دراگان اسکوچیچ با بیان اینکه برای بازیکنان و مربی عراق احترام زیادی قائل هستیم، افزود: در روزهای اخیر تمرینات تیم ملی بسیار شاداب برگزار شده است، امیدوارم فردا با یک پیروزی خوب گام به دور سوم بگذاریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیرامون غیبت چند بازیکن عراق در بازی فردا گفت: ما از ترکیب تیم ملی عراق اطلاعات کاملی نداریم. همیشه وقتی یک بازیکن بازی می‌کند معنی‌اش این است که یک بازیکن دیگر باید بیرون بنشیند. مطمئنا ترکیب عراق مقابل تیم ما بهترین ترکیبی است که آن‌ها استفاده خواهند کرد.

وی در پایان تاکید کرد: فضای خوبی بر تیم ملی ایران حاکم است و خیلی امیدواریم این جو را به بازیکنان منتقل کنیم. ما هنوز یک قدم مهم برای پشت سر گذاشتن این تورنمنت در پیش داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =