انتخابات در شرکت فولاد مبارکه

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه گفت: قطعا انتخابات در بهبود و رونق شرایط تولید نقش مهمی دارد که به تبع آن می‌تواند بهبود شرایط کار و کارگر را همراه داشته باشد.

عباس اکبری محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین درباره اهمیت شرکت در انتخابات و نقش آن در آینده صنعت و شرایط اقتصادی کشور اظهار کرد: امسال مانند سال های گذشته مقام معظم رهبری با شعار تولید نامگذاری کردند و بنابراین امسال همانند دیگر سال‌ها، سال توجه به تولید است. قطعا انتخابات در بهبود و رونق شرایط تولید نقش مهمی دارد که به تبع آن می‌تواند بهبود شرایط کار و کارگر را همراه داشته باشد.

وی افزود: قطعا اگر مشارکت مردم به ویژه قشر زحمت کش و بزرگ کارگر در انتخابات بالا باشد، قدرت دولت بعدی بیشتر خواهد بود، ابتکار عمل مدیران افزایش پیدا می‌کند، روحیه کار و خدمت افزایش می‌یابد و روحیه انسجام و اجماع دقیقی برای کار مضاعف در کشور ایجاد می‌شود که نتیجه آن رونق تولید و بهبود شرایط کار است.

وی افزود: در شرکت فولاد مبارکه نیز همواره نقش کارگران در انتخابات پررنگ بوده است. انشالله این بار نیز در روز انتخابات برای پرسنل فولاد مبارکه این مشارکت حداکثری رقم خواهد خورد و همه کارگران فولاد مبارکه نیز با مشارکت حداکثری در این امر مهم شرکت خواهند کرد و به بهبود شرایط کشور کمک می‌کنند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سمیر CH ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    0 0
    سلام احترامات. شما در اروپا نمایندگی دارید؟ آیا محصولات شما در جشنواره که در سويس برگزار می‌شود و هر شرکت محصولات خود را بطوری نمونه از هر نوع محصول خود نمونه می‌گذارد. شما در همچنین جشنواره ها شرکت می کنید؟ چون من میبینم هر سال برگزار می‌شود از این که محصولات ایران با کیفیت تر از چنین و پاکستان است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =