برگزاری نشست مشترک شرکت فولاد مبارکه و شرکای تجاری کسب و کار

در نشست مشترک شرکت فولاد مبارکه و شرکای تجاری کسب و کار (پیمانکاران توسعه) مدیران پنل به ایراد سخنرانی پرداختند.

به گزارش ایراسین، نشست مشترک شرکت فولاد مبارکه و شرکای تجاری کسب و کار (پیمانکاران توسعه)، صبح روز شنبه، ۲۱ خردادماه، در سالن اجتماعات دفتر شرکت فولاد مبارکه با حضور حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، احمد سعیدبخش، معاون توسعه شرکت فولاد مبارکه، رضا یزدخواستی، معاون خرید شرکت فولاد مبارکه، منوچهر نیکفر، مدیر کمیسیون معاملات، حامدحسین ولی بیک، معاون اقتصادی و مالی شرکت فولادمبارکه و ایرج ترابی، معاون نیروی انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه، هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه و کریم فخارزاده، مسئول حراست شرکت فولاد مبارکه و  برخی دیگر از معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد.

هم افزایی برای توسعه سیستم یکپارچه در شرکت فولادمبارکه

ایرج ترابی، معاون نیروی انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه، اظهار کرد: مواردی که در این جلسه مطرح شد به واقع ما را در رفع موانع یاری می رساند. امیدواریم با هم افزایی و همیاری شرکای تجاری کسب و کار(پیمانکاران توسعه) در توسعه سیستم یکپارچه در شرکت فولادمبارکه برآییم و با طرح تحول دیجیتال در بزرگترین واحد صنعتی کشور روند کار تسریع می یابد.

وی از تلاش شرکای تجاری کسب و کار(پیمانکاران توسعه) تشکر کرد و گفت: شرکت فولاد مبارکه همواره از کرامت نیروی انسانی صیانت کرده است و قدردان زحمات نیروهای تلاشگر بخش خصوصی همراه با شرکت فولاد مبارکه است.

چاره اندیشی برای بیمه و موارد مالیاتی

حامدحسین ولی بیک، معاون اقتصادی و مالی شرکت فولادمبارکه با تاکید بر اینکه شرکای تجاری کسب و کار(پیمانکاران توسعه) جزء لاینفک کسب و کار هستند، تصریح کرد: مواردی که بخش مالیات و بیمه مربوط است در نشست تخصصی مطرح  و با تشکیل کارگروه و کمیته های تخصصی بررسی و در راستای رفع آن چاره اندیشی می شود.

چابکی شرکت فولاد مبارکه از دید کارشناسان خارجی

منوچهر نیکفر، مدیر کمیسیون معاملات بر سه بحران کرونا، تورم وتحریم در سالهای اخیر تاکید کرد و گفت: به زعم کارشناسان خارجی چابکی شرکت فولاد مبارکه در فعالیت این شرکت با وجود شرایط مذکور اثبات می شود و موارد مطرح شده در این نشست بررسی و در راستای رفع آن تلاش خواهد شد.

بهبود مستمر فرایندها 

رضا یزدخواستی، معاون خرید شرکت فولاد مبارکه، هم بر بهبود مستمر فرایندها در شرکت فولادمبارکه صحه گذاشت و گفت: نقطه نظرات مطرح شده در نشست بررسی می شود و سعی می شود در راستای اصلاحات اقدام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =