والیبال

تیم ملی والیبال ایران در نهمین بازی خود در دور مقدماتی لیگ ملت‌های جهان مقابل تیم آلمان شکست خورد.

به گزارش ایراسین، تیم ملی والیبال ایران در نهمین بازی خود در دور مقدماتی لیگ ملت‌های جهان روز جمعه ۲۱ خرداد به مصاف آلمان رفت و مقابل این تیم با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد و صاحب چهار شکست در این رقابت ها شد.

بازیکنان ایران پس از شکست در بازی قبلی عزم خود را جذب کرده بوده اند تا شکست مقابل صربستان را جبران کنند اما در یک بازی بسیار نفسگیر این مهم حاصل نشد.

ترکیب ایران: میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، صابر کاظمی، مرتضی شریفی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار و بردیا سعادت   سرمربی: ولادیمیر آلکنو

ترکیب تیم آلمان: یان زیمرمن، اریک بورگراف، سیمون هرش، لینوس وبر، مارکوس بومه، توبیاس کریک، نواه باکسفولر، فلوریا کریج، لوکاس مازه، کریستین فروم، روبن شات، موریتز ریچرتدنیس کالیبردا، ژولین زنگر          سرمربی: آندره‌آ جیانی

ست نخست: ۲۵ بر ۲۳ ایران

آلمانی ها بازی را خیلی خوب شروع کردند و حتی اختلاف امتیازشان با ایران حتی به عدد ۳ رسید اما با صحبت های ولادیمیر آلکنو، ایران به بازی برگشت و سفید پوشان کشورمان با تمرکز کامل اختلاف امتیاز را از بین بردند و با سرعت ژرمن ها را جا گذاشتند تا ایران بتواند ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شود.

ست دوم : ۲۵ بر ۲۰ آلمان

در این ست آلمان متفاوت ظاهر شد و با اختلاف حتی ۵ امتیاز جلو بود، این تیم در دفاع روی تور و در توپ گیری عقب بسیار خوب عمل کردند و وقت استراحت فنی دوم را ایران ۱۶ بر ۱۱ بازنده بود. پس از این استراحت فنی در زدن ضربات سرویس بسیار بد عمل کردیم و در سه مرتبه توپ را به تور و به بیرون زدیم، در مقابل آلمانی ها در زدن سرویس و دفاع مطلوب بودند و ست دوم را قدرتمندانه و با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شدند. فراموش نشود صابر کاظمی جوان خوب تیم ایران با آبشارهای خود امتیازات زیادی را در این دو ست برای ما کسب نمود.

ست سوم: ۲۵ بر ۱۹ آلمان

بدترین بازی ایران در جام ملت ها را در این ست شاهد بودیم و کاملا بازیکنان ایران تسلیم شده بودند، اختلاف هر لحظه بیشتر و بیشتر شد. حرف های تکراری؛ اینکه آلمانی ها در زدن سرویس، توپ گیری و دفاع موفق بودند و ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند. هرچند در لحظات پایانی ست سوم ایران اختلاف ۹ امتیازی را به ۶ امتیاز کاهش داد.

ست چهارم: ۲۵ بر ۱۹ ایران

بازیکنان ذخیره ما همچون یک تماشاگر پرشور ایرانی، ملی پوشان داخل زمین را تشویق می کردند، با این تشویق ها تمرکز آلمانی ها به هم ریخت. شاگردان آلکنو از این عدم تمرکز استفاده کرند و بازی را تا اتمام وقت استراحت فنی اول ۸ بر ۵ پیروز شدند. پس از این وقت استراحت فنی، آلمان امتیازات عقب افتاده را جبران کردند و پایاپای با تیم ایران جلو آمدند، اما صابر کاظمی همچون ست های قبلی فوق العاده ظاهر شد و آلمانی ها مقابل آبشارهای این جوان غیرتمند حرفی برای گفتن نداشتند تا ست چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ بازنده باشند. با این نتیجه بازی به ست سرنوشت ساز پنجم کشیده شد.

ست پنجم: ۱۵ بر ۱۳ آلمان

حساسیت این ست سرنوشت ساز بسیار بالا بود و هیجان و استرس در چهره های بازیکنان هر دو تیم مشخص بود، در این بین آلمان بازی را خوب آغاز کرد و با اختلاف سه امتیاز پیش افتاد، این روند ادامه داشت تا آلمان ها ۱۵ بر ۱۳ پیروز شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =