مراسم گرامی داشت هفته محیط زیست در  شرکت فولاد سنگ

نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدید از شرکت فولاد سنگ احساس غرور و بالندگی کردم؛ چرا که در سایه کار و تلاش کارشناسان و متخصصان جوان ایرانی قسمت اعظم سنگ آهک مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین واحد فولادسازی در خاورمیانه، در شهرستان مبارکه تامین می شود.

پروین صالحی، نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در بازدید از شرکت فولاد سنگ احساس غرور و بالندگی کردم؛ چرا که در سایه کار و تلاش کارشناسان و متخصصان جوان ایرانی قسمت اعظم سنگ آهک مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین واحد فولادسازی در خاورمیانه، در شهرستان مبارکه تامین می شود.

وی افزود: نظم حاکم در شرکت فولادسنگ و تلاش در راستای رفع آلایندگی و حفظ اکوسیستم محیط زیست در این شرکت قابل تقدیر است و امیدواریم در تعامل سازنده صنعت و محیط زیست شاهد رشد و شکوفایی در این منطقه باشیم.

نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز است که حلقه سبز اطراف شرکت فولاد مبارکه با گونه های گیاهی مقاوم به کم آبی که بتواند در مقابل ریزگردها مقابله کند توسعه یابد.

وی افزود: وجود شرکت هایی نظیر «فولادسنگ» که با تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان موفق هستند افتخارآفرین و عزت بخش است و امیدواریم در انتخابات ۲۸ خردادماه و با روی کارآمدن مدیران دغدغه مند و کارآفرین در کشور شاهد اعتلای بیشتری در کشور باشیم.

صالحی در ادامه به اقدامات شرکت فولاد مبارکه در راستای مسئولیت اجتماعی گریزی زد وگفت: اقدامات اجتماعی شرکت فولاد مبارکه به عنوان عظیم ترین واحد صنعتی کشور در ابعاد مختلف قابل بررسی است. از یک سو توسعه فضای سبز، نصب غبارگیر و جمع آوری پساب فاضلاب ۹ شهرستان با هدف کاهش مصرف آب ممتاز است و از سوی دیگر تامین بیش از ۱۲ هزار تن اکسیژن رایگان به مراکز درمانگر کرونایی حائز اهمیت و تحسین برانگیز است و امیدواریم در راستای تحقق شعار سال، شاهد جهش تولید بیشتر در شرکت فولاد مبارکه و شرکت های زیرمجموعه باشیم چراکه این توانایی در این شرکت موجود است و ما می توانیم.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، به پرسنل و کارکنان شرکت فولاد مبارکه و شرکت های زیرمجموعه، مشارکت حداکثری در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری را توصیه کرد و گفت: مشارکت حداکثری و فعالانه ذینفعان شرکت فولاد مبارکه در انتخابات می تواند بر اقتدار این شرکت بیافزاید.

وی با اشاره به انتخابات در کشور سوریه گفت: انتخابات سوریه نشان داد که امنیت مهمترین مساله در هر جامعه است و علیرغم اینکه این کشور، جنگ زده است و با کارشکنی های عدیده دشمنان برای عدم حضور در انتخابات مواجه بود اما حضور فعالانه مردم و رای قاطع بشار اسد پاسخ محکمی به دنیا بود که در هر شرایطی مردم به کشورشان عشق می ورزند.

به گفته پروین صالحی، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور مردم و به ویژه کارکنان و ذینفعان شرکت فولاد مبارکه رقم خواهد خورد و پیام سیاسی اجتماعی ما هم به کل جهان و به ویژه دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =