انتخابات در شرکت فولاد مبارکه

مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه با اشاره به رکورد زنی تولید در شرکت فولاد مبارکه از نظر کمی و کیفی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات مسیر تحقق شعار سال در شرکت فولاد مبارکه را بیش از پیش مهیا می کند.

بهزاد بهادرانی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در ۲۸ خردادماه اظهار کرد: با توجه به اعمال تحریم های ظالمانه و فشار حداکثری به ویژه در سال گذشته، شرکت فولاد مبارکه توانست به رکوردهای متعددی از نظر کمی و کیفی در تولید دست یابد. 

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه همواره سعی کرده است سیاست های خود را بر اساس شعار سال هدف گذاری کند. علیرغم تمام کارشکنی های دولت های خارجی، این شرکت توانست با تکیه بر توان و تخصص کارشناسان داخلی و همت تلاشگران واحد نورد سرد رکوردهای کمی و کیفی این واحد را ارتقا دهد. 

مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد: انتخابات ۲۸ خردادماه می تواند در راستای تحقق شعار سال مسیری هموار را فراهم کند تا با مشارکت حداکثری ذینفعان شرکت فولاد مبارکه بتوان مدیر اجرایی کاردان و کارآمد را در راس نظام جمهوری اسلامی قرار داد؛ مشارکت حداکثری در انتخابات مسیر تحقق شعار سال در شرکت فولاد مبارکه را بیش از پیش مهیا می کند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =