• ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
  • کد خبر: 15288
  • readingTime: ۱ دقیقه
برد شیرین سپاهان مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران

عکس:مجتبی جهان بخش

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: احسان حاج‌صفی نیاز به تعریف من ندارد و او کاپیتان تیم ملی و فولاد مبارکه سپاهان است.

به گزارش ایراسین، محمدرضا حسینی هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به شرایط کنونی تیمش اظهار داشت: اردوی خوبی را در کردان کرج برگزار کردیم که در این اردو دو بازی تدارکاتی خوب نیز برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در مجموع اردوی خوبی داشتیم، چند بازیکن مصدوم داشتیم اما با این نفراتی که داریم بازی‌های خوبی انجام دادیم. در بازی‌های دوستانه مهم این است که فشار خوبی به تیم بیاید.

محمدرضا حسینی با بیان اینکه نباید به آخر لیگ فکر کنیم، افزود: باید بازی به بازی پیش برویم و فقط به بازی بعدی فکر کنیم، کسب هر سه امتیاز بسیار مهم است. کسب همه سه امتیازات بسیار سخت است. ما از این همه هیجان لذت می‌بریم و امیدوارم بازی‌های خوبی انجام بدهیم تا هواداران از ما راضی باشند و آخر فصل یک یا دو جام داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره اینکه سپاهان می‌توانست در تیم ملی نماینده بیشتری داشته باشد گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم اما درباره دعوت شدن و یا دعوت نشدن، صحتبی ندارم. بازی‌های تیم ملی هم خوب بود و بازیکنان باهوش بازی کردند. بازی با بحرین با وجود شرایط جوی تیم خوب بازی کرد و تاکتیک خوبی اتخاذ شد و برد لذت بخشی به دست آمد.

وی پیرامون جو بدی که بر علیه احسان حاج صفی بوجود آمد بیان داشت: احسان حاج‌صفی نیاز به تعریف من ندارد، او کاپیتان تیم ملی و فولاد مبارکه سپاهان است. احسان برای تیم ملی یک وزنه بزرگ است که می‌تواند در بازی‌های حساس گره بازی را باز و به عنوان یک لیدر کار کند، امیدوارم این هجمه‌های رنگی نباشد و تیم ملی موفق باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =