استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران در دیداری تدارکاتی با نتیجه 2 بر یک از سد پیکان تهران گذشت.

به گزارش ایراسین، تیم های فوتبال استقلال و پیکان تهران عصر امروز در استادیوم اختصاصی باشگاه پیکان در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان مجیدی در تیم استقلال به پایان رسید.

گلهای استقلال را در این مسابقه آرمان رمضانی و ارسلان مطهری به ثمر رساندند. گل تیم پیکان را علیرضا کوشکی در دقیقه ۵۵ وارد دروازه رشید مظاهری کرد.

تیم استقلال در این دیدار  با ترکیب ثابت سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، متین کریم‌زاده، محمد نادری، وریا غفوری، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، ارسلان مطهری و آرمان رمضانی به میدان رفت.

در نیمه دوم رشید مظاهری به جای حسینی وارد زمین شد و مجیدی تعویض‌های متعددی انجام داد.

مهدی تارتار نیز تیمش را با ترکیب  محمد دریس، سامان فلاح، آرمان قاسمی، دانیال ماهینی، امیرحسین جدی، حسین پور امینی، اسماعیل بابایی، محمد خدابنده‌لو، محمد ستاری، امین درویشی و رضا حبیب‌زاده به زمین فرستاد.

هرویه میلیچ، شیخ دیاباته، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و احمد موسوی غایبان استقلال در این دیدار تدارکاتی بودند. قائدی و غلامی نیز در اردوی تیم ملی حضور دارند.

آرمان رمضانی که در دیدار با نفت آبادان اولین گل خود را در مسابقات رسمی با پیراهن استقلال به ثمر رسانده بود امروز نیز در بازی تدارکاتی برای آبی پوشان گلزنی کرد.

گفتنی است تیم فوتبال استقلال روز سی و یکم خرداد در ورزشگاه آزادی دیدار معوقه هفته بیست و یکم خود را مقابل پدیده مشهد برگزار خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =