والیبال

تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ تیم آمریکا را سه بر صفر در هم کوبید.

به گزارش ایراسین، تیم ملی والیبال کشورمان در هفتمین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه ۳ بر صفر تیم ملی آمریکا را شکست داد و با کسب پنجمین پیروزی به رده پنجم صعود کرد.

بازیکنان ایران: میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی، مسعود غلامی، صابر کاظمی، مرتضی شریفی، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار و بردیا سعادت   سرمربی: ولادیمیر آلکنو

بازیکنان آمریکا: کاویکا شوجی، توآنیگا، انسینگ، هانس، پچ، تیلور ساندر، دیفالکو، برندن ساندر، موگوتوتیا، جندریک، استال، آوریل، اسمیت، اریک شوجی    سرمربی: جان اسپراو

ست نخست:  ۲۵ بر ۱۹ ایران

بازی ایران و آمریکا در ست اول با امتیاز گیری ملی پوشان کشورمان آغاز شد. سرویس‌های خوب امتیازهای پی در پی را برای تیم ملی کشورمان به دست آمد تا فاصله امتیاز خوبی را با آمریکایی‌ها داشته باشیم. عملکرد بازیکنان تیم ملی به حدی عالی بود که امتیازها را یکی پس از دیگری برای ایران کسب شد تا فاصله زیادی را با آمریکایی‌ها ایجاد کنند تا ست اول با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ به سود سرو قامتان ایران به پایان برسد.

ست دوم: ۲۵ بر ۲۳ ایران

بازی در این ست بسیار حساس و پایاپای از سوی هر دو تیم تا امتیاز ۱۴ دنبال می‌شد، تا اینکه ملی پوشان ایران با زیرکی ۲ امتیاز گرفتند تا باز هم در وقت استراحت فنی دوم برتری از آن تیم ملی ایران باشد. در ادامه ملی پوشان کشورمان با هوشیاری بازی را باز هم در ست دوم ۲۵ بر ۲۳ به سود خود به پایان رساندند.

ست سوم: ۲۵ بر ۲۳ ایران

در ست پایانی برای ایران، باز هم هر دو تیم پایاپای همدیگر جلو آمدند اما ملی پوشان ایران تمرکز خود را حفظ کردند تا این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =