فروش و حمل محصولات  فولاد مبارکه

مدیر خرید شرکت دنار خزر با بیان اینکه استفاده از محصولات فولاد مبارکه باعث کاهش ضایعات تولید شده است، گفت: این کاهش ضایعات در بخش تولید باعث کاهش بهای تمام شده محصولات تولیدی شده است.

سینا باقری، مدیر خرید شرکت دنار خزر در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: کیفیت محصولات فولاد مبارکه نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی که پیشتر استفاده می‌کردیم، خوب است و از این شرکت راضی هستیم.

وی افزود: ورق‌هایی که اکنون از فولاد مبارکه تامین می‌کنیم، پیشتر از خارج از کشور وارد می‌شد اما به دلیل کیفیت محصولات این شرکت، مواد اولیه مورد نیاز خود را از این شرکت تامین می‌کنیم که هیچ مشکلی ندارند.

مدیر خرید شرکت دنار خزر خاطرنشان کرد: استفاده از محصولات فولاد مبارکه باعث شده است که ما نسبت به رقبای خود مزیت کیفی و قیمتی پیدا کنیم. به بیان دیگر استفاده از محصولات فولاد مبارکه باعث کاهش ضایعات تولید و در نهایت کاهش بهای تمام شده محصولات تولیدی شده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شرکت فولاد مبارکه در اردیبهشت ماه سال جاری موفق به ثبت رکورد کیفی سازی محصولات در تاریخ شکل گیری این شرکت شد. بر این اساس بازده کیفی محصولات شرکت فولاد مبارکه به ۹۱ درصد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =