ورق قلع اندود

مدیرعامل گروه صنعتی قوطی آروند خاور میانه، به عنوان مصرف کننده ورق قلع اندود شرکت فولاد مبارکه گفت: شرکت اروند قوطی تبریز چندین سال است که از محصولات فولاد مبارکه برای تامین نیاز خود استفاده می‌کند و جزو مشتری های قدیمی این فولادساز بزرگ در کشور بوده و در سال گذشته نیز بالاترین میزان رضایت از ورق قلع اندود تولیدی فولاد مبارکه را داشته است.

الیاس لیقوانی در گفت‌وگو با ایراسین در خصوص کیفیت ورق قلع اندود فولاد مبارکه اظهار کرد: ما سال گذشته در شرکت فولادمبارکه حضور پیدا کردیم و طبق مذاکراتی که با مسئولان بخش کنترل کیفی کارخانه داشتیم، رضایت خود را اعلام و گفته شد این شرکت حاضر است به جای اینکه مشکلات و چالش‌هایی که برای خرید محصول از خارج کشور وجود دارد، نیاز خود را به صورت کامل از فولادمبارکه تامین کند تا ضمن عبور از مشکلاتی که برای واردات ماده اولیه برای تولید وجود دارد، با خیالی آسوده ورق مورد نیاز را از داخل کشور تامین کنیم.

به گفته وی، مشکلاتی که برای تامین ارز و فروشندگان خارجی و در نهایت تحریم های بانکی که برای ما وجود دارد، سبب شده تا خرید ماده اولیه در داخل بسیار به صرفه و منطقی تر و با اطمینان بیشتر باشد تا در زمان مشخص محصول خریداری شده را تحویل بگیریم.

لیقوانی در ادامه افزود: البته در چندماه گذشته در اندازه ورق‌های خریداری شده تغییراتی حاصل شد که با پیگیری های انجام شده از سوی مسئولان فولاد مبارکه، این مشکل نیز رفع خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی قوطی آروند خاور میانه، در ادامه گفت: خرید محصول از شرکت فولاد مبارکه تا قبل از اینکه محصول مورد نظر در بورس عرضه شود، با صرفه اقتصادی زیادی همراه بود، اما متاسفانه در سال جدید، ورود دلالان به بازار سبب شده تا تغییرات قیمتی در بازار ورق قلع اندود به وجود آید و در مقابل قیمت محصولات فولادمبارکه که با اطمینان کامل از کیفیت آنها خرید انجام میشد، نظم بازار برهم بخورد. امید می‌رود که این مشکل نیز به زودی رفع گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =