• ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
  • کد خبر: 15108
  • readingTime: ۱ دقیقه
دراگان اسکوچیچ

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم از نظر جسمانی در شرایط خوبی قرار دارد و همه کارها برای انجام بازی مطلوب انجام شده است.

به گزارش ایراسین، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری قبل از بازی با بحرین گفت: بازی سختی پیش روی داریم  و همه می دانیم دیدار حیاتی است و اهمیت زیادی دارد، برای بحرین احترام زیادی قائل هستیم و این تیم با سازماندهی خوبی بازی می کنید.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم اظهار داشت: پس از پیروزی مقابل هنک کنگ ریکاوری و تمرینات تاکتیکی را انجام دادیم. همه چیز را درباره بازی با هنگ کنگ کنار گذاشتیم. به آن بازی فکر نمی کنیم و پرونده اش را بسته ایم، تیم از نظر جسمانی در شرایط خوبی قرار دارد و همه کارها برای انجام بازی مطلوب انجام شده است.

دراگان اسکوچیچ در خصوص میزبانی مجدد بحرین افزود: برای ما فرقی نمی کند بازی کجا برگزار شود، ما برای کسب پیروزی به میدان خواهیم گذاشت، شرایط عادی این بود که ما در ایران میزبان باشیم ولی برای کسب پیروزی اعتماد به نفس داریم. برای بحرین احترام قائل هستیم ولی در عین حال تیم ما برای این بازی کاملا آماده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیرامون صدرنشینی تیم ملی عراق گفت: من به تیم ملی عراق فکر نمی کنم. کاری نداریم کدام تیم صدرنشین یا دوم جدول است. من فقط به بحرین و پیروزی مقابل این تیم فکر می کنم.

وی در پاسخ به این سئوال مبنی بر اینکه شکست ایران در دور رفت بیان داشت: اکنون شرایط تیم تغییر کرده است، مسابقه رفت برایم مهم نیست چراکه مربی، بازیکنان و سبک بازی جدیدی به ایران آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =