آیین افتتاح و بهره برداری اتصال پل ریلی جدید مجتمع فولاد سبا

امام جمعه شهرستان زرین شهر گفت: شرکت فولاد مبارکه با سرمایه گذاری علاوه بر ایجاد شبکه فاضلاب، نسبت به ایجاد پل روگذر خط راه آهن فولاد سبا اقدام کرد.

حجت ‌الاسلام و المسلمین قاسم باقریان در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به افتتاح پل روگذر خط راه آهن فولاد سبا اظهار کرد: پل راه آهن فولاد سبا در جاده اصفهان-زرین شهر با سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه و نظارت تیم معاونت توسعه این شرکت ساخته شده است و به بهره برداری رسید.

وی افزود: منطقه لنجان با قرارگیری ۳ صنعت بزرگ ذوب آهن، فولاد سبا و منطقه نظامی جایگاه ویژه ای در استان و کشور دارد و مایه افتخار این منطقه هستند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: اگرچه ظرفیت صنایع بزرگ در این منطقه به اشتغال زایی و کارآفرینی منجر شده است اما تعاملات سازنده این صنایع به ویژه فولاد مبارکه مهم است چراکه این شرکت با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد ریالی نسبت به ایجاد شبکه فاضلاب، جمع آوری، تصفیه و بازچرخانی ۹ شهر اطراف شرکت فولاد مبارکه اقدام کرد که اگر برعهده دولت می ماند عملیاتی نمی شد.

وی اضافه کرد: افتتاح پل روگذر خط راه آهن فولاد سبا از جمله توسعه های زیرساخت ریلی در منطقه لنجان است و این تعامل گسترده صنعت با شهرستان مهم است چرا که همکاری های بین صنایع و منطقه نباید به اقداماتی نظیر استخدام و عوارض ختم شود بلکه باید بستر توسعه زیرساختی در این منطقه فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین باقریان گفت: تعامل صنایع به ویژه شرکت فولاد مبارکه و زیرمجموعه های این شرکت همواره مثبت بوده است که می توان به سرمایه گذاری در پل روگذر خط راه آهن فولاد سبا اشاره کرد که میزان بار ترافیک در این منطقه را کاهش می دهد و امیدواریم این همکاری ها توسعه یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =