چلسی

تیم فوتبال چلسی انگلستان با پیروزی یک بر صفر مقابل منچسترسیتی دیگر تیم انگلیسی قهرمان اروپا شد.

به گزارش ایراسین، در فینال لیگ قهرمانان اروپا، تیم های فوتبال انگلیسی منچسترسیتی و چلسی با قضاوت متئو لاهوز اسپانیایی، شنبه شب به میزبانی استادیوم دی دراگائوی پرتغال به مصاف هم رفتند که چلسی با تک گل کای هاورتز منچسترسیتی را شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

در نیمه نخست تیم چلسی توپ و میدان را در اختیار داشت و حتی می توانست به گل  برتری برسد اما بازیکنان چلسی به ویژه ورنر مهاجم آبی های لندن در یکی دو موقیت، با کم دقتی به توپ ضربه زد تا دروازه ادرسون تا دقیقه ۴۳ بسته بماند.

اما در این دقیقه کای هاورتز پاس عمقی و زیبای مونت را پس از جاگذاشتن ادرسون تبدیل به گل چلسی می کند تا شاگردان توخل با برتری یک بر صفر به رختکن بروند.

نیمه دوم شاگردان پپ گواردیولا برای جبران گل خورده توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما دفاع منطقی چلسی حتی یک فرصت گلزنی را به منچسترسیتی نداد.

توماس توخل در نیمه دوم با آوردن کریستین پولیسیچ چشم به ضد حملات داشت، دقیقه ۷۳ این اتفاق افتاد اما پولیسیچ تازه وارد در مصافی تک به تک نتوانست دومین گل چلسی را به ثمر برساند.

در ادامه شاگردان پپ گواردیولا توانی برای رسیدن به دروازه چلسی نداشتند تا جام قهرمانی را تقدیم آبی های لندن کنند.

ترکیب منچسترسیتی: ادرسون مورائس، کایل واکر، روبن دیاس، جان استونز، الکساندر زینچنکو، ایلکای گوندوغان، کوین دی بروین (گابریل ژسوس۶۰)، برناردو سیلوا (فرناندینیو۶۴)، ریاض محرز، رحیم استرلینگ (سرخیو آگوئرو۷۷) و فودن    سرمربی: پپ گواردیولا

ترکیب چلسی: ادوارد مندی، آنتونیو رودیگر، تیاگو سیلوا (اندرس کریستنسن۳۹)، جیمز، جورجینیو، آنگولو کانته، بنجامین چیلول، سزار آسپلیکوئتا، تیمو ورنر (کریستین پولیسیچ۶۶)، مونت (متئو کوواچیچ۸۰) و کای هاورتز      سرمربی: توماس توخل     

کارت زرد: گوندوغان (۳۴)، گابریل ژسوس (۸۰) از منچسترسیتی - آنتونیو رودیگر (۵۷) از چلسی

دقایق حساس:

دقیقه ۹: ورنر در محوطه جریمه منچسترسیتی موقعیت خوبی داشت اما او سایه توپ را زد.

دقیقه ۱۴: ورنر پاس عرضی هاورتز را به شکلی عجیب و آرام تقدیم ادرسون گلر منچستر کرد.

دقیقه ۱۵: ضربه ورنر به تور کنار دروازه منچسترسیتی چسبید.

دقیقه ۱۷: ارسال چیلول از سمت چپ با ضربه سر کانته همراه شد که از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۳۸: ضربه ریاض محرز از سمت چپ در اختیار دروازه بان چلسی قرار گرفت.

*گل اول چلسی دقیقه ۴۳ توسط کای هاورتز: پاس عمقی و زیبای مونت به هاورتز رسید و این بازیکن پس از گذشتن از ادرسون توپ را به تور چسباند.

دقیقه ۷۳: کریستین پولیسیچ تازه وارد در مصافی تک به تک با ادرسون نتوانست پاس عمقی و زیبای کای هاورتز را تبدیل به گل دوم چلسی کند.

دقیقه ۸۵: مندی ارسال سرخیو آگوئرو روی سر فودن را مهار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =