سید مهدی نقوی

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه گفت: با برگزاری فراخوان از توان شرکت های دانش بنیان در مسیر هوشمندسازی "شرکت فولاد مبارکه از سنگ تا رنگ" استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایراسین؛ در حاشیه مراسم تفاهم‌‍نامه ایجاد شبکه 5G میان شرکت فولاد مبارکه و ایرانسل که به امضا مدیرعاملان هر دو شرکت رسید؛ سید مهدی نقوی معاون تکنولوژی اظهار کرد: تفاهم نامه ایجاد شبکه 5G میان شرکت فولاد مبارکه و ایرانسل با هدف هوشمندسازی شرکت فولاد مبارکه از سنگ تا رنگ، نخستین قرارداد واگذاری بخشی از پروژه لجستیک شرکت های بیرون از شرکت فولاد مبارکه با ایریسا است. 

وی افزود: در مسیر تحقق طرح دیجیتال پروژه های متعددی تعریف شده است که قسمتی از آن درون شرکت فولاد مبارکه انجام می شود و طبیعی است در این راه از خرد جمعی و توان سایر شرکت های برون سازمانی بهره می گیریم که نخستین تفاهم نامه با شرکت ایرانسل امضا شد.

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: طرح تحول دیجیتال در شرکت فولادمبارکه پروژه ای است که در حال حاضر نمی توان پایانی برای آن متصور شد بلکه این طرح پویاست چرا که اصلی ترین موضوع، هوشمندسازی شرکت فولاد مبارکه است تا اطلاعات در مسیر بهره وری این شرکت قرار بگیرد.

وی با بیان این مطالب گفت: در سال گذشته دو فراخوان برای افراد و شرکت های دانش بنیان در طرح تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه برگزار شد که نشان دهنده اهمیت این شرکت به توان استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان در کشور است و شرکت ایرانسل نخستین خروجی برگزاری فراخوان با همین هدف است.

گفتنی است شرکت فولاد مبارکه سال گذشته برنامه ای پنج ساله در راستای هوشمندسازی این شرکت تعریف کرده است و در تلاش است با اجرای این برنامه به شرکتی هوشمند مبتنی بر نسل چهارم اقتصادی تبدیل شود. تفاهم نامه مذکور با ایجاد ساخت شبکه نسل پنجم توسط مدیران عامل فولاد مبارکه و ایرانسل در حوزه صنعت کشور برای اولین بار امضا شد. در همین روز امضای قرارداد هوشمند سازی حمل سرباره در شرکت فولاد مبارکه به ثمر نشست تا با انعقاد این تفاهم نامه اولین فاز هوشمندسازی لجستیک با امضای قرارداد اجرایی بین شرکتهای ایریسا و ایرانسل اجرایی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =