منصور شیشه فروش

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در دو سال اخیر ۷ مورد حریق در بازارهای استان اصفهان رخ داده است و بر رعایت اصول ایمنی در بازارها تاکید می شود.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: بازار شب در شهرستان نجف آباد دچار حریق شد و ۶۷ غرفه این بازار دچار آتش سوزی شد و عملیات اطفای حریق بدون حادثه جانی طی شد که علت این آتش سوزی در اتصالات برق ارزیابی شد.

وی افزود: بازارچه های موقتی نیازمند استانداردهای ایمنی است و مدیریت بحران استانداری مجدد نکات ایمنی را به شهرداری ها و اتاق اصناف اعلام کرد تا در راستای پیشگیری و کنترل حریق در بازارهای اصفهان اقدام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: بازار اصفهان با ۸ کیلومتر و ۸ هزار واحد صنفی در دو سال اخیر دچار ۷ مورد حادثه شده است. با پیگیری های انجام شده درخصوص بازارهای اصفهان نیاز است که اقدامات ویژه ای در پیشگیری و کنترل حریق انجام شود.

وی در خصوص علت حادثه گفت: احتمال دارد اتصال و نقص فنی در سیستم برق باعث این حریق شده باشد که بررسی‌های فنی برای مشخص شدن علت حادثه صورت می‌گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران همه هشدارهای لازم را به شهرداری‌ها و بخش‌های مختلف داده تا الزامات ایمنی را در جانمایی و احداث بازارهای روز و شب داشته باشند و مواردی همچون داشتن بیمه، ایمنی برق و اتصالات و رعایت الزامات آتش نشانی را رعایت کنند و حتی ایمنی لازم را در برابر تندبادها داشته باشند که در این زمینه دستورالعمل‌های لازم به طور مرتب ابلاغ شده است و ضرورت دارد نظارت‌های لازم در این باره صورت بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =