• ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹
  • کد خبر: 14742
  • readingTime: ۱ دقیقه
آنتونیو کونته

در حال حاضر کونته هرگز از شرایط راضی اینتر نیست و بی تردید ادامه این روند منجر به جدایی خواهد شد.

به گزارش ایراسین، تنها چند روز بعد از برگزاری جشن قهرمانی در لیگ ایتالیا، اخبار عجیبی از باشگاه اینتر به گوش می رسد و شایعات جدایی آنتونیو کونته از همیشه جدی تر شده است. استیون ژانگ، رئیس جوان این باشگاه اولویت اصلی خود برای فصل بعد را کاهش دستمزد و ایجاد تعادل مالی در باشگاه قرار داده و موفقیت های فوتبالی در درجه دوم اهداف باشگاه اینتر قرار گرفته است.

در واقع فروش حداقل یک بازیکن از بین الساندرو باستونی و لائوتارو مارتینز قطعی بوده و جالب اینجاست فتح دوباره اسکودتو در اولویت باشگاه نیست. مدیران اینتر معتقدند شرایط مالی به گونه ای است که کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز برای سال بعد کفایت می کند و ابتدا باید مشکلات مالی گسترده باشگاه حل بشود. این در حالی است که آنتونیو کونته در رویای کسب ستاره دوم، فتح دوباره اسکودتو و موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا است.

همچنین کونته می خواهد تمامی مواضع باشگاه را در جلسه رودررو از زبان خود استیون ژانگ بشنود، اما در کمال تعجب رئیس باشگاه لزومی به برگزاری جلسه نمی بیند و معتقد است باشگاه برنامه های خود را به سرمربی ایتالیایی اعلام کرده است.

در واقع باشگاه توپ را در زمین کونته انداخته و اعلام کرد در انتظار پاسخ این سرمربی است. در حال حاضر کونته هرگز از شرایط راضی نیست و بی تردید ادامه این روند منجر به جدایی این سرمربی موفق خواهد شد. این اتفاق در حالی رخ داده که بعد از یک دهه ناکامی، بالاخره اینتر تبدیل به قدرت اول فوتبال ایتالیا شده است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =