• ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 14675
  • readingTime: ۱ دقیقه
سایپا پیکان دربی خودروسازان

هیچ‌کس حتی تصورش را هم نمی‌کرد دربی همیشه آرام خودروسازان در لیگ برتر، این‌بار چنین به جنجال کشیده شود.

به گزارش ایراسین، هیچ‌کس حتی تصورش را هم نمی‌کرد دربی همیشه آرام خودروسازان در لیگ برتر، این‌بار چنین به جنجال کشیده شود. هفته گذشته پیکان موفق شد با نتیجه ۲بر یک از سد سایپا بگذرد. این بازی غیر از جنجال‌های داوری، یک حاشیه غیرمنتظره دیگر هم داشت. موضوع این است که پیکان به‌جای حداکثر پنج تعویض مجاز، در این مسابقه ۶ تعویض انجام داد. حالا این مساله به یک دردسر بزرگ تبدیل شده و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید در مورد آن نظر بدهد.

با این حال شاید عجیب‌ترین واکنش به این داستان را دیروز کمال علیپور، نماینده شهرستان قائم‌شهر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نشان داد. تا عصر دیروز و لحظه تنظیم این مطلب هنوز رای صادر نشده، اما احتمال سه بر صفر شدن مسابقه به سود سایپا وجود دارد. صدور چنین حکمی به سود سایپا و به ضرر دیگر تیم‌های فانوس به‌دست از جمله نساجی است. حالا نماینده قائم‌شهر احتمال تبانی را مطرح کرده و گفته: «احساس می‌کنیم بین دو باشگاه خودروساز پیکان و سایپا تبانی صورت گرفته است.

۳۰ ثانیه مانده به پایان بازی تعویض ششم تیم پیکان انجام شده. آقای عزیزی‌خادم باید طبق قانون از پیکان امتیاز کم کنید، نه اینکه به سایپا امتیاز اضافه کنید. نساجی، صنعت نفت و تراکتور سرمایه‌های فوتبال ایران هستند. نیاییم به اینها دهن‌کجی کنیم. به شما اجازه نمی‌دهیم که به نساجی مازندران ظلم شود و به تیم سایپا امتیاز بدهید.» این لابد یعنی پیکان از قصد تخلف کرده تا سایپا بازی را ببرد! باشگاه پیکان دیروز با انتشار بیانیه‌ای شدیدا این اتهام را رد کرد.

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =