روز دوم سفر رزم حسینی وزیر صمت به اصفهان

مدیرعامل فولاد مبارکه در برنامه بازدید وزیر صمت از فولاد امیرکبیر کاشان و مراسم امضای تفاهمنامه مسئولیت های اجتماعی در قالب معین طرح های اقتصاد مقاومتی گفت: ۷۰‌درصد از سود فولاد امیرکبیر کاشان صرف طرح‌های توسعه ای خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حمیدرضا عظیمیان اظهار کرد: برای فولاد مبارکه باعث افتخار است که زیر مجموعه وزارتخانه‌ای هستیم که وزیر جهادی و رزمنده داشته که روحیات ایشان همواره به فکر اقشار ضعیف و مستضعف جامعه بوده است، ما بر خود می‌بالیم مجموعه ی ما تحت نظارت چنین مدیریتی است که رفتار انقلابی دارد.

وی گفت: حرکتی که امروز انجام می‌شود (مراسم امضای تفاهمنامه مسئولیتهای اجتماعی در قالب معین طرحهای اقتصاد مقاومتی) در راستای صحبتهای مقام معظم رهبری در جهت اقتصاد مقاومتی و همچنین مسئولیت اجتماعی است.

به گفته مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، زمانی که کرونا در کشور شیوع پیدا کرد، کاشان یکی از کانونهای پرخطر بود و ما اولین کمک خود را برای خرید ۱۰ دستگاه ونتیلاتور به مبلغ ۱۰میلیارد تومان انجام دادیم و بعد از آن در اصفهان کمک رسانی داشتیم. البته کمکهای خود را در ادامه دادیم و چندین مورد نیز برای کمک به مردم در جهت خرید ماسک برای مردم انجام وظیفه کردیم.

وی ادامه داد: جلسه مجمع عمومی فولاد امیرکبیر کاشان هفته آینده برگزار می‌شود و ما تصمیم گرفتیم ۷۰ درصد سود فولاد امیر کبیر را توزیع نکرده و برای طرح توسعه ای نگه داریم و از اکنون تامین مالی پروژه افزایش سرمایه قطعی شده و دیگر اینکه تا آخر خردادماه اسناد مناقصه برای انتخاب پیمانکار منتشر میشود، البته نقشه ها آماده شده و مشاوره صورت گرفته است.

مدیرعامل فولاد مبارکه افزود: ما تصمیم گرفتیم ۱۰۰درصد کمک اجتماعی خود را به کاشان در مجمع مطرح کنیم. هم طرح توسعه ای تا نیمه اول سال انجام و تامن مالی نیز تا هفته آینده انجام می‌شود. هم اینکه در کار خداپسندانه و بیانات مقام معظم رهبری۱۰۰درصد دستورات را اجرایی خواهیم کرد.

۷۰درصد از سود فولاد امیرکبیر صرف طرح توسعه ای می‌شود

امیدوار به رفع مشکلات هستیم

ایوب درویشی پور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان نیز در برنامه بازدید وزیر صمت از فولاد امیرکبیر کاشان و مراسم امضای تفاهمنامه مسئولیتهای اجتماعی در قالب معین طرحهای اقتصاد مقاومتی گفت: امیدواریم که این سفر که تعداد پروژه های بسیاری در آن بازدید و افتتاح شد پر از خیر و برکت برای استان اصفهان بوده و منجر به گشایش مشکلات و موانع شود.

به گفته وی، تفاهم نامه ای که در قالب طرح های معین اقتصاد مقاومتی در شرکت فولاد امیرکبیر به امضا می‌رسد یک حرکت خلاقانه و تجربه ای موفق در استان اصفهان است. بنده مامور پیگیر این موضوع در معین‌ها و ‌هستم و تفاهم نامه ها به امضا می رسد.

درویشی پور افزود: همچنین متناسب با آمایش سرزمین، برای ۷ منطقه اولویت بندی شده و این طرح ابتکار مسئولیت اجتماعی است که باید با اولویت انجام شود؛ در واقع این مسئولیت ها از زمانی که مهندس عظیمیان در این راه پیشتاز شدند و براساس طرح های اولویت دار به جلو پیش رفتند، سرعت گرفته است.

شایان ذکر است شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از زیرمجموعه های گروه فولاد مبارکه محسوب می شود و با هدف تولید ورق گالوانیزه، به عنوان اولین تولیدکننده ورق گرم گالوانیزه گرم ایران در سال ۱۳۷۹ تاسیس شده است.خط گالوانیزه این شرکت با ظرفیت اسمی ۱۰۰ هزار تن در سال برای ضخامت‌هایی در محدوده ۰.۲۵ تا ۱.۲۵ میلیمتر و عرض ۶۰۰ الی ۱۲۵۰ میلیمتر طراحی شده است. ظرفیت موجود این خط تولید در حال حاضر بالغ بر ۱۳۰ هزار تن در سال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =