بیمار کرونا - کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته ۵۱۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است و تاکنون موردی از کرونای هندی در اصفهان مشاهده نشده است.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اعلام اینکه موردی از کرونا هندی در استان اصفهان مشاهده نشده است، گفت: در شبانه روز گذشته از دو هزار و ۱۶۱ بیمار مشکوک به کرونا ۵۱۰ مورد قطعی شناسایی شد و ۲۴۰ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۲۴۳ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز یک هزار و ۴۴۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۲۹۴ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۲۱بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته۱۱ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.  

کرونای هندی در اصفهان مشاهده نشده است/ شناسایی۵۱۰ بیمار جدید کرونا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =