• ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
  • کد خبر: 14372
  • readingTime: ۲ دقیقه
شانزدهمین جشنواره فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان

در شانزدهمین جشنواره عملکرد روابط عمومی های استان اصفهان از شرکت فولاد مبارکه به عنوان رتبه برتر توسط استاندار اصفهان تقدیر شد.

به گزارش ایراسین، بعدازظهر روز یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ماه، به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، شانزدهمین جشنواره عملکرد روابط عمومی های استان اصفهان با حضور مدیران روابط عمومی ادارات و شرکت ها در اتاق بازرگانی استان اصفهان برگزار شد.

در این همایش عباس میرزایی نیا، مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان از تلاش ۲۵ ساله انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان تشکر کرد و بر اهمیت روابط عمومی در تکثیر فرهنگ گفتمان سازی در جامعه تاکید ورزید. او که یکی از مهمترین ویژگی های روابط عمومی را در توسعه فرهنگ دانست بر اهمیت دانش در اطلاع رسانی صحه گذاشت و فلسفه وجودی روابط عمومی را بر نگاه دانش محور جستجو کرد.

در ادامه رضا گنجوی، مدرس حوزه برندینگ، به ارائه وبیناری پرداخت و بر این نکته تاکید کرد که می توان وقایع را در قالب ابرروایت به جامعه منتقل کرد. او بر این باور بود که داستان را می توان برای عموم، جستجوگرها، اعضا، مبلغین، جان فداها به صورت ابر روایت تفهیم کرد. به زعم گنجوی باورهای مذهبی و ایمان را می توان از الگوی اجرا شده از سال ۱۹۹۶ به صورت ابرروایت درآورد و به برندسازی در حقیقت و ایمان رسید. او با مروری در قوم یهود و بهره برداری از این الگو در باورمندی هولوکاست در دنیا به این نتیجه رسید که می توان با استفاده از آیه ۵ سوره قصص انتظار ظهور منجی را جریان سازی و با تاکید بر ابرروایت «به کدامین گناه اما منجی خواهد آمد» مفهوم مهدویت را در قالب قصه و روایت به جامعه منتقل کرد.

در شانزدهمین جشنواره عملکرد روابط عمومی های استان اصفهان چه گذشت؟

در شانزدهمین جشنواره عملکرد روابط عمومی های استان اصفهان، و در آستانه ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی بیانیه ای از طرف استاندار اصفهان قرائت شد که از این قرار بود؛

«نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به نام ارتباطات و روابط عمومی و بزرگداشت آن در ایران و جهان فرصت مناسبی است که به گسترش روزافزون و نفوذ ارتباطات و شبکه های ارتباطی در زندگی روزمره نقش راهبردی آن در پیشرفت پایدار و هوشمند جامعه و نیز اهمیت جایگاه روابط عمومی به عنوان حلقه ارتباط بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. در جهان امروز که به عصر ارتباطات نامگذاری شده است از نظام ها و سامانه های مدیریتی و حاکمیتی بدون ارتباط گیری موثر با مردم و اغنا روابط و افکار عمومی قادر به اجرای برنامه های خود نیستند. انعکاس به موقع مسائل و مشکلات و نیازهای مخاطبین حایگاه این حرفه را در جامعه تصحیح می کند و نامگذاری این روز به عنوان روز ملی ارتباطات در تقویم کشور ما ارزش جایگاه و والای روابط عمومی را نشان می دهد لذا از تمام مدیران و مسئولان سازمانها و ادارات انتظار می رود با برنامه ریزی و تقویت روابط عمومی ها به خدمت رسانی ادامه دهند.»

در شانزدهمین جشنواره عملکرد روابط عمومی های استان اصفهان چه گذشت؟

همچنین در این جشنواره از سامانه رویدادهای شهر اصفهان به منظور اطلاع رسانی رویدادهای مختلف شهری با قابلیت دسته بندی، جهت دسترسی به حوزه های مختلف درون و برون شهری رونمایی شد.

شانزدهمین جشنواره عملکرد روابط عمومی های استان اصفهان با تقدیر از روابط عمومی های استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان و مدیران روابط عمومی به پایان رسید.

در شانزدهمین جشنواره عملکرد روابط عمومی های استان اصفهان چه گذشت؟

روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه هم توانست در شانزدهمین جشنواره عملکرد روابط عمومی های استان اصفهان شایسته رتبه برتر شود و توسط استاندار اصفهان از روابط عمومی این شرکت تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =