• ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
  • کد خبر: 14294
  • readingTime: ۲ دقیقه
یحیی گل‌محمدی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هشت بازی دیگر در پیش داریم و هنوز در کورس قهرمانی هستیم.

به گزارش ایراسین، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از برتری یک بر صفر مقابل استقلال تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سنگینی هم برای ما و هم برای آن‌ها بود. موقعیت‌های زیادی در این بازی دیده نشد و بیشتر درگیری‌های فیزیکی بود و فضاهای خوبی دو تیم به هم ندادند. در کار دفاعی هر دو تیم خوب بودند و ما از موقعیت خوب استفاده کردیم و در نهایت برنده بازی شدیم. از بچه‌ها تشکر می‌کنم، آنها مشکلات زیادی دارند و امیدوارم باشگاه هم برای رفع آن تلاش کند.

وی در مورد مسائل مالی تیمش گفت: این بحث درون خانوادگی است، ولی امیدوارم همانطور که بچه‌ها از جان‌شان مایه می‌گذارند، همه ارکان باشگاه هم تلاش کنند و این مشکل را برطرف کنند. به همه هواداران تبریک می‌گویم، چون می‌دانم الان آنها خیلی خوشحال هستند.

یحیی گل‌محمدی درباره اتفاقات آخر بازی بیان داشت: بخشی از این مشکلات به حساسیت مسابقات بر می‌گردد. بخشی هم به نبود تماشاگران برمی‌گردد که هر کسی حرفی می‌زند، شنیده می‌شود. امسال این ماجرا بیشتر شده است. در هر صورت هم ما می‌توانیم خودمان را اصلاح کنیم و هم داوران با تمرکز بیشتری این مسئله را حل کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران راجع به قضاوت اکبریان در این دیدار نیز گفت: دربی بازی سنگینی است. برای داور هم قضاوت در این بازی سخت است. فکر می‌کنم این آرامش باید در همه تیم‌ها باشد. هر یکی تیمی داد بیشتری بزند، پوئن بیشتری می‌گیرد. ما بازی را بردیم و نمی‌توانیم بگوییم از داوری راضی نبودیم، ولی در بعضی از صحنه‌ها نظر ما با داور فرق می‌کرد.

وی ادامه داد: بازی سنگینی هم برای ما و هم برای استقلال بود. نیمه اول بازی خیلی جذابی نبود و تماشاگرپسند هم نبود. خودم انتظار داشتم شرایط بهتر باشد ولی تمرکز دو تیم روی کارهای دفاعی خیلی زیاد بود. در نیمه دوم توانستیم شروع خوبی داشته باشیم و گل زیبایی هم زدیم. شرایط‌مان هم برای بازی سخت‌تر بود. چهار بازیکن مصدوم داشتیم، عالیشاه که نرسید و بازیکنان مصدوم دیگر هم با آمپول بازی کردند. جا دارد از تیم پزشکی‌مان تشکر کنم.

یحیی گل‌محمدی در پایان در مورد اینکه به نظرش با پیروزی مقابل استقلال تیمش چقدر به قهرمانی نزدیک شده است، گفت: هشت بازی دیگر در پیش داریم و هنوز در کورس قهرمانی هستیم. نباید تمرکزمان از لیگ خارج شود. کسب این سه امتیاز مهم و حساس بود. قدم خوبی برای رسیدن به صدر برداشتیم. رقیب سر سختی مثل سپاهان داریم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =