غلامرضا ملاطاهری

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد: سومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی (اینوماین ۳) در ماه مرداد توسط موسسه پژوهشی آموزشی یونیدرو برگزار می شود.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، غلامرضا ملاطاهری با بیان این مطلب گفت: سومین جشنواره اینوماین در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، حمایت از فناوران صاحب ایده‌های نوآورانه و اهمیت توجه به هم‌نشینی ایده‌پردازان و همچنین رویکرد تعاملی بازیگران و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این جشنواره، اهدافی همچون افزایش سهم اقتصاد دانش‌بنیان در بخش معدن و صنایع معدنی و ارائه توانمندی و بهره‌مندی از ظرفیت آن‌ها، ترغیب فناوران و نوآوران دانشگاه و صنعت به ایده‌پردازی، جستجو و تجمیع نیازهای فناورانه بخش معدن و صنایع معدنی، ارائه راهکارهای نوآورانه، ترغیب به نهادسازی در تامین منابع مالی ایده‌های این بخش و نیز بهره‌گیری از ظرفیت‌های حمایتی موجود در دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همگرایی با آنها دنبال می شود.

افزوده شدن بخش های جدید در جشنواره سوم
مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با اشاره به افزوده شدن بخش های جدید به جشنواره اینوماین ۳ اظهار داشت: در این جشنواره، بخش‌های جدیدی شامل ارائه توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و نوآوران، مسابقه حل مسئله و مسابقه چالش برتر صنعتی و نشست‌های تخصصی با حضور متخصصان ملی و بین المللی به مفاد جشنواره های قبلی افزوده شده است.

وی افزود: در ۲ جشنواره قبلی، بخش های مختلفی همچون مسابقه ایده، نمایشگاه توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و ارائه نیازهای فناورانه سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ صنعتی، اجرا شد که در جشنواره امسال نیز انجام می شود.

حامیان دولتی و خصوصی
ملاطاهری با اشاره به حامیان جشنواره اینوماین ۳ تصریح کرد: حامیان دولتی این جشنواره، ایمیدرو، دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، ملی صنایع مس ایران و مرکز نوآوری معدن و صنایع معدنی (ایمینو) هستند.
وی ادامه داد: شرکت های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی حامی مشتمل بر شرکت های فولاد مبارکه، ذوب آهن اصفهان، گل‌گهر، چادرملو، فولاد خراسان، فولاد خوزستان، هولدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) و خانه معدن ایران هستند.

فرصت ارائه ایده ها تا ۲۰ خرداد
مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو خاطرنشان کرد: ایده‌پردازان و صاحبان‌نظران می‌توانند، حداکثر تا تاریخ ۲۰ خرداد برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال ایده‌ها و چالش‌های خود، به سایت موسسه یونیدرو به آدرس Unidro.ir و سایت اختصاصی جشنواره به آدرس Innomine.ut.ac.ir مراجعه کنند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =