پرسپولیس

در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان مقابل پرسپولیس تهران تن به تساوی یک بر یک داد.

به گزارش ایراسین، در یکی از دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر  فوتبال ایران تیم های فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس تهران به میزبانی ورزشگاه نقش جهان اصفهان یکشنبه شب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) به مصاف هم رفتند که این بازی به تساوی یک بر یک کشیده شد.

این دیدار که به الکلاسیکوی ایرانی معروف است از حساسیت بالایی برخوردار بود و هر دو تیم برای صدرنشینی نیاز مبرمی به پیروزی داشتند. بازی در نیمه نخست چنگی به دل نزد، هرچند پرسپولیسی ها برتری محسوسی نسبت به میزبان خود داشتند.

 در ۴۵ دقیقه اول یحیی گل محمدی قصد داشت از عمق و با ارسال پاس های مهدی ترابی به گل برسد که در این بین پیام نیازمند بسیار آماده نشان داد و پشت مدافعان سپاهان را به خوبی پوشش داد تا بازی در نیمه نخست بدون رد و بدل شدن به اتمام برسد.

با شروع نیمه دوم قرمز پوشان پایتخت همچون نیمه نخست بهتر ظاهر شدند تا اینکه دقیقه ۵۵ توسط عیسی آل کثیر به گل رسیدند. پس از این گل، سپاهانی ها بازی را در دست گرفتند و موقیت های نصف و نیمه ای روی دروازه میهمان ایجاد کردند از طرفی شاگردان یحیی گل محمدی چشم به ضد حمله ها داشتند. در دقیقه ۶۴ اتفاق مهمی افتاد و آن اینکه محمدرضا حسینی درون محوطه جریمه پرسپولیس با تکل احمد نوراللهی سرنگون شد که داور در این صحنه اعتقادی به اعلام پنالتی به سود سپاهان نداشت.

 در ادامه تعویض های محرم نویدکیا جواب داد و محمد محبی دقیقه ۸۷ بازی را به تساوی کشاند. سپاهان با این تساوی ۴۵ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر همچنان صدرنشین است و پرسپولیس نیز با ۴۲ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر(مرتضی منصوری۷۳)، امید نورافکن، محمد کریمی (جلال علی محمدی۸۳)، سروش رفیعی، احسان حاج‌صفی (یاسین سلمانی ۷۳)، محمدرضا حسینی (کیروش استنلی۷۶)، محمد محبی، سجاد شهباززاده          سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان (فرشاد فرجی ۹۱)، سیدجلال حسینی، سیامک‌ نعمتی، وحید امیری  احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه (عیسی آل کثیر ۳۰)، مهدی ترابی (میلاد سرلک۸۵)، احسان پهلوان و شهریار مغانلو        سرمربی: یحیی گل محمدی

تیم داوری: بیژن حیدری، سعید علی نژادیان، فرهاد مروجی/داور چهارم: ایمان کهیش

کارت زرد: وحید امیری (۴)، مهدی ترابی (۳۵) از پرسپولیس – عزت پورقاز (۱۴)، سروش رفیعی (۴۴) از سپاهان

کارت قرمز:

دقایق حساس:

دقیقه ۱۵: ارسال مهدی ترابی از روی ضربه آزاد به شکلی خطرناک وارد محوطه جریمه سپاهان شد که ضربه پشت سر شهریار مغانلو        از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۱۷: شوت محکم و فنی مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه سپاهان از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: ضربه کم‌دقت احسان پهلوان از کنار دروازه سپاهان رد شد.

دقیقه ۳۲: شوت بی دقت محمد محبی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: پاس عمقی مهدی ترابی در مصافی تک به تک به احسان پهلوان رسید که پیام نیازمند با پا توپ را دفع کرد.

دقیقه ۳۷: ارسال مستقیم سیامک نعمتی را مهدی ترابی با ضربه سر به شهریار مغانلو رساند که شوت روی پای محکم او را نیازمند به زیبایی برگشت داد و در ریباند هم ضربه آل‌کثیر را گلر آماده سپاهان دفع کرد.

دقیقه ۳۷: احسان حاج‌صفی پاس خوب سجاد شهباززاده را به بالای دروازه پرسپولیس زد.

دقیقه ۲+۴۵: ضربه زاویه بسته سروش رفیعی به تور کنار دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

*گل اول پرسپولیس دقیقه ۵۵ توسط عیسی آل‌کثیر: ارسال کرنر مهدی ترابی از سمت چپ زمین را شهریار مغانلو با ضربه سر به کمال کامیابی‌نیا رساند که ضربه قیچی برگردان او از مقابل تیرک دوم به مقابل دروازه سپاهان را عیسی آل‌کثیر با ضربه روی پا تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۵۸: شوت محکم و تماشایی امید نورافکن از پشت محوطه جریمه را حامد لک مهار کرد.

دقیقه ۶۴ : محمدرضا حسینی درون محوطه جریمه پرسپولیس با تکل احمد نوراللهی سرنگون شد که داور در این صحنه اعتقادی به اعلام پنالتی به سود سپاهان نداشت.

دقیقه ۶۶: ارسال نورافکن از سمت چپ زمین را حامد لک روی خط دروازه دفع کرد و سپس به شهباززاده رسید که ضربه این مهاجم در آستانه ورود به دروازه توسط کنعانی‌زادگان دور شد.

*گل اول سپاهان دقیقه ۸۸ توسط محمد محبی: ارسال علیمحمدی به درون محوطه جریمه توسط کیروش با یک پاس رو به عقب برای محبی فرستاده شده و محبی دروازه پرسپولیس را گشود.

معوقه از هفته هجدهم/ شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰:

فولاد خوزستان یک - گل گهرسیرجان ۰

هفته بیست و دوم لیگ برتر(روز بیماری های خاص و صعب العلاج)

شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

مس رفسنجان ۰ - نساجی مازندران یک

صنعت نفت آبادان ۰ - آلومینیوم اراک یک

ماشین‌سازی تبریز ۲ - سایپا تهران ۲  

یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰:

فولادمبارکه سپاهان یک – پرسپولیس تهران یک 

پیکان تهران–تراکتور تبریز-ساعت ۲۱:۲۰-ورزشگاه شهدا شهرقدس

استقلال تهران–ذوب‌آهن اصفهان– ساعت ۲۲:۱۵- ورزشگاه  آزادی

پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰:

شهرخودرو مشهد- گل‌گهر سیرجان–ساعت ۱۹-ورزشگاه امام رضا(ع)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =