• ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
  • کد خبر: 14056
  • readingTime: ۱ دقیقه
سکه طلا

جدیدترین قیمت سکه و نرخ انواع سکه شامل سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه، سکه گرمی، طلای ۱۸ عیار و طلای آب شده ۱۷ عیار (مثقال) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جدیدترین قیمت طلا و سکه به شرح زیر است:

تحلیل و پیش بینی بازار طلا

عباد محمدولی، کارشناس و تحلیلگر بازار طلا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه هر انس نقره ۲۷.۵۰ دلار، پلاتین ۱۲۵۵ و هر انس پالادیوم۲۹۸۰ دلار در بازارهای جهانی معامله می‌شود، اظهار کرد: همانطور که پیشتر نیز پیش بینی شده بود، انس جهانی طلا موفق شد از ۱۸۰۰ دلار فراتر رود و در این کانال به ثبات قیمتی دست یابد. این مسئله تاثیر خود را بر بازار داخلی نیز گذاشته است.

وی افزود: البته عمده دلیل تغییر قیمت طلا در چند روز گذشته، نوسانات قیمت دلار بوده است. فکر میکنم در هفته پیش رو شاهد افزایش اندکی در قیمت طلا در بازار داخلی باشیم. به بیان دیگر با توجه به کاهش قابل توجه قیمت طلا در یک ماه اخیر به نظر می‌رسد شاهد اصلاحی در روند کاهشی بازار باشیم.

این کارشناس و تحلیلگر بازار طلا گفت: برای پیش بینی بهتر روند قیمتی طلا در بازار داخلی، باید تا روز دوشنبه به جهت بازگشایی بورس های جهانی کالایی منتظر ماند.

محمدولی خاطرنشان کرد: بر اساس روند فعلی قیمت طلا بعید است تا پایان هفته جاری، هر گرم طلای ۱۸ عیار به کانال یک میلیون تومانی دست یابد اما به نظر می‌رسد این مسئله تا حدود ۱۰ روز آینده امکان پذیر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =