سیل

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نسبت به وقوع طوفان لحظه ای و بارشهای شدید در شمال اصفهان هشدار داد و از آماده باش بودن مدیریت بحران خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: بارشهای رگباری شدید و تندباد لحظه ای از امروز بعدازظهر تا اوائل شب در جنوب شهرستان خوروبیابانک، شمال شهرستان نائین و اردستان پیش بینی شده است.

وی افزود: با بهره گیری از تجارب سیل هفته گذشته مدیریت بحران استان اصفهان در حالت آماده باش است تا از میزان خسارات به راه ها، اماکن مسکونی، قنوات و مزارع پیشگیری شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: ناپایداری همرفتی، رگبار و رعد وبرق، احتمال بارش تگرگ، و وزش باد شدید موقتی، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب از روز شنبه تا پایان روز دوشنبه در تمام مناطق اصفهان پیش بینی می شود.

وی بر رعایت اصول ایمنی در تردد جاده ها تاکیدکرد و گفت: عدم تردد و توقف در مجاورت رودخانه های فصلی ومسیلها، حفاظت از تاسیسات با استحکام بخشی به سازه‌های موقت، عدم صعود به ارتفاعات، حفاظت از تاسیسات و محصولات کشاورزی، قنوات و جاده ها در برابر ابگرفتگی، تخلیه رسوب از دهانه پلها، بازگشایی مسیلها و ابراهه ها از تمهیدات اندیشیده شده در هفته جاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =