منچسترسیتی

تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس با شکست مجدد پاری سن ژرمن فرانسه به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید.

به گزارش ایراسین، در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک بازی حساس بین تیم های منچسترسیتی انگلیس و پاری سن ژرمن فرانسه با قضاوت بیورن کویپرس هلندی، در زمین برفی ورزشگاه اتحاد تورنمنت انگلیس برگزار شد که شاگردان پپ گواردیولا با شکست ۲ بر صفر و در مجموع ۴ بر یک توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و باید منتظر بازی رئال مادرید و چلسی انگلیس باشد.

با توجه به شکست دو بر یک پاریسی ها در دور رفت، این تیم نیاز به برتری حداقل دو بر صفر داشت، اما با شروع بازی این تیم منچسترسیتی بود که تلاش برای گلزنی داشت و در دقیقه ۱۱ نیز توانست توسط ریاض محرز به گل برتری برسد. پس از این گل همگان منتظره بازی هجومی از سوی شاگردان مائوریسیو پوچتینو داشتند اما نماینده انگلیس با برنامه ریزی مطلوب توپ و میدان را در اختیار گرفت و حتی می توانست به گل دوم برسد اما این تیم با همان گل ریاض محرز و با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

در نیمه دوم برتری باز هم برای شاگردان پپ گواردیولا بود و توانستند دقیقه ۶۳  باز هم توسط ریاض محرز به گل برسند. پاریسی ها پس از گل دوم بازی خشن را در دستور کار قرار دادند و دقیقه ۶۹ در بیرون زمین دی ماریا به فرناندینیو با پا ضربه زد تا داور مسابقه بلافاصله با کارت قرمز، پاری سن ژرمن را ده نفره کند. در این دیدار شاگردان مائوریسیو پوچتینو چهار کارت زرد و یک کارت قرمز دریافت کردند. منچسترسیتی این بازی را به راحتی دو بر صفر برنده شد و حتی یکبار نیز در نیمه دوم دیرک دروازه ناواس را به لرزه در آورد.

ترکیب منچسترسیتی: ادرسون، واکر، استونز، دیاز، زینچنکو، فرناندینیو، گوندوعان، سیلوا(رحیم استرلینگ۸۲)، ریاض محرز، فیل فودن( آگوئرو۸۵) ، دی بروین( ژسوس۸۲)      سرمربی: پپ گواردیولا

ترکیب پاری سن ژرمن: ناواس، دیالو (بیکر۸۴)، کیمپمبه، فلورنتزی (رافینیا۷۵)، مارکینیوش، پاردس(دنیلو۷۵)، آندره هررا (درکسلر۶۳)، وراتی، دی ماریا، ایکاردی (کین۶۳)، نیمار    سرمربی: مائوریسیو پوچتینو

کارت زرد: هررا (۲۲)، وراتی (۷۱)، کیمپمبه (۸۷)، دنیلو(۹۰) از پاری سن ژرمن – زینچنکو (۷۱)، دی بروین(۷۴) از منچسترسیتی

کارت قرمز: دی ماریا (۶۹) از پاری سن ژرمن

دقایق حساس:

* اول منچسترسیتی دقیقه ۱۱ توسط ریاض محرز: پاس رو به زینچنکو به دی بروین رسید که ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافع حریف تغییر مسیر داد و به ریاض محرز رسید و این بازیکن با ضربه ای زمینی دروازه ناواس را باز کرد.

دقیقه ۱۶: ضربه ایستگاهی نیمار پس از برخورد به مدافعان منچستر سیتی بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: ضربه دی بروین از بالای دروازه پاری سن ژرمن به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲ : شوت ایکاردی با اختلاف نسیتا کم از بالای دروازه منچسترسیتی به اوت تبدیل شد.

دقیقه ۴۱:  همکاری دی ماریا و نیمار ره به جایی نبرد و مدافعان منچستر توپ را دور کردند.

دقیقه ۵۵: ضربه سهمگین فیل فودن را ناواس گلر پاریسی ها به زیبایی دفع کرد.

دقیقه ۶۱:  شوت آندره هررا به دیاز مدافع منچسترسیتی برخورد کرد و دفع شد.

*گل دوم منچسترسیتی دقیقه ۶۳ توسط ریاض محرز: پاس رو به جلو دی بروین به فیل فودن رسید و این بازیکن با ارسال پاس عرضی توپ را مقابل دروازه پاری سن ژرمن به ریاض محرز رساند و این بازیکن دومین گل خود و تیمش

دقیقه ۶۹: در بیرون زمین دی ماریا به فرناندینیو با پا ضربه زد تا داور مسابقه بلافاصله با کارت قرمز، پاری سن ژرمن را ده نفره کند.

دقیقه ۷۸: شوت زمینی فیل فودن به دیرک عمودی دراوزه پاری سن ژرمن برخورد کرد .

                      

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =