• ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
  • کد خبر: 13936
  • readingTime: ۲ دقیقه
محمد دانشگر

محمد دانشگر که از سوی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل بی انضباطی کنار گذاشته شده بود، به تمرینات آبی پوشان برگشت.

به گزارش ایراسین، روز ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۹ بود که تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را به سلامت پشت سر بگذارد و شاگردان مجیدی در یک دیدار خارج از خانه، با نتیجه دو بر یک از سد پیکان عبور کردند که البته این بازی پایان پرحاشیه ای برای آبی پوشان داشت. در جریان بازی و در صحنه ای فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر با یکدیگر به جر و بحث پرداختند. اعتراض دانشگر به دلیل عملکرد اسماعیلی بر روی یکی از ضربات کرنر بود که ظاهرا این جر و بحث به بیرون از زمین بازی و درون رختکن تیم نیز کشیده شده و به گفته خبرنگاران حاضر در استادیوم شهدای شهر قدس، دانشگر با عصبانیت رختکن تیم را ترک کرده که حتی وریا غفوری کاپیتان استقلال نیز با اشاره به این موضوع آن را ناشی از ناراحتی بازیکنان به دلیل عملکرد در نیمه دوم دانست.

پس از این حرکات محمد دانشگر به دلیل مسائل انضباطی و رفتار غیرحرفه‌ای از حضور در تمرینات منع شد و این بازیکن در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت. اکنون پس از ۵۴ روز این مدافع گلزن از سوی کادر فنی بخشیده شد، وی امروز سه‌شنبه در محل تمرین تیم فوتبال استقلال تهران با هماهنگی فرهاد مجیدی سرمربی و مددی مدیرعامل استقلال حضور یافت و ضمن عذرخواهی از کادرفنی و بازیکنان، به تمرینات استقلال اضافه شد. پیش از این محمد دانشگر از سوی کمیته انضباطی باشگاه استقلال تهران هم جریمه شده بود. گفتنی است فردا چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ قرار است وکیل محمد دانشگر هم جلسه‌ای را در خصوص این بازیکن با احمد مددی مدیرعامل استقلال برگزار کند.

دانشگر در فصل ۱۳۹۸ -۱۳۹۹ لیگ برتر فوتبال هم پس از بازی مقابل همین پیکان بود که باز هم از سوی مجیدی از تیم کنار گذاشته شد که البته او بعد از مدتی و پس از عذرخواهی، دوباره به تمرینات بازگشت. ظاهرا دیدار مقابل پیکان برای این مدافع آبی پوشان خوش یمن نیست و او برای دومین بار متوالی بعد از جدال با خودروسازان از حضور در تمرینات تیم منع شده بود، هرچند دوباره بخشیده شد.

محمد دانشگر می دانند که با توجه به بی انضباطی که انجام داد فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در مرحله گروهی از دست داد. بدون شک اگر این بازیکن در خط دفاعی استقلال در مقابل تیم های الشرطه عراق، الاهلی عربستان، الدحیل قطر بازی می کرد می توانست با درخشش خود یکی از انتخاب های اسکوچیچ برای خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران برای رقابت های مقدماتی جام جهانی باشد. دانشگر فهمید که فرهاد مجیدی با کسی شوخی ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =