حسن قاضی عسگر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: میزان برق تخصیص یافته به صنایع اصفهان کم است و این موضوع به وزارت نیرو انتقال داده شده است.در حال حاضر تنها راه عبور از بحران تامین انرژی صنایع صرفه جویی در تمام بخشهاست.

سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به تامین برق پایدار صنایع اصفهان اظهار کرد: این موضوع به وزارت نیرو منتقل شده است؛ چراکه میزان برق تخصیص یافته به صنایع اصفهان کم است و می تواند تولیدات آن را تحت الشعاع قرار دهد.

وی بر توسعه نیروگاه های خورشیدی در استان اصفهان تاکید کرد و گفت: اقداماتی در توسعه نیروگاه های بادی و خورشیدی شده است. با افزایش قیمت انرژی های تجدید پذیر می توان جذابیت سرمایه گذاری در این بخش را افزایش داد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بر توسعه نیروگاه های کوچک تولید برق هم تاکید کرد و گفت: نیروگاه های صنایع استان اصفهان بازسازی و اصلاح شود که همانند سال گذشته تمهیداتی در این موضوع شده است تا صنایع با مصرف بهینه انرژی مشمول تخفیف و تشویق شوند.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود نیاز است که تمام بخش ها به ویژه بخش خانگی با مصرف بهینه اجازه ندهند که چرخ تولید از کار بیفتد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =