پرسپولیس

تیم‌ پرسپولیس ایران با یک گل در پنجمین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ مغلوب الوحده امارات شد.

به گزارش ایراسین، در دیدار پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در گروه E تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الوحده امارات به میزبانی استادیوم جواهر لعل نهرو گوا از ساعت ۱۹ به وقت ایران به مصاف هم رفتند که شاگردان یحیی گل محمدی با یک گل مغلوب شدند.

پرسپولیس که در چهار بازی گذشته خود با اقتدار ۱۲ امتیاز کسب کرده بود و صعودش به مرحله حذفی مسجل شد پای به بازی برگشت با الوحده امارات گذاشت. بازی با شروع طوفانی الوحده همراه شد و در دقیقه ۵ ماتاوز مهاجم اسلوونیایی الوحده از سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس چند بازیکن را جا گذاشت و از زاویه بسته توپ را به طاق دروازه پرسپولیس دوخت.

پس از این گل تصور می شد که پرسپولیس برای جبران سراپا حمله شود اما این تیم الوحده بود که برای رسیدن به گل دوم تلاش مضاعفی را انجام داد و حتی می توانستند به گل های بیشتری برسند اما حامد لک درخشش خوبی داشت. در نیمه نخست که بازی با همان تک گل ماتاوز به سود اماراتی ها تمام شد، شاهد اشتباهات زیادی در خط دفاعی پرسپولیس بودیم.

با شروع نیمه دوم یحیی گل محمدی دست به سه تغییر زد و  مهدی شیری، احمد نورالهی و امید عالیشاه را به بازی آورد تا کمربند خط میانی را در دست گیرد. تعویض های سرمربی قرمزها مطلوب بود و پرسپولیس هجومی بازی را دنبال کرد تا اینکه دقیقه ۸۲ الوحده با اخراج عبدالله انور ده نفره شد، اما پرسپولیس نتوانست به گل تساوی دست یابد. با این شکست شاگردان گل محمدی با همان ۱۲ امتیاز اول هستند و الوحده امارت ۱۰ امتیازی شد تا صدرنشینی پرسپولیس به خطر افتد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان، سید ‌جلال حسینی (مهدی عبدی۷۸)، سیامک نعمتی (مهدی شیری ۴۶)، وحید امیری(علی شجاعی۷۸)، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک (احمد نورالهی ۴۶)، مهدی ترابی، احسان پهلوان، عیسی آلکثیر، شهریار مغانلو (امید عالیشاه۴۶)       سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب الوحده امارات: محمد الشمسی، محمد برقش، لوکاس پیمنتا، تیم ماتاوز، منصور الحربی (عبدالله انور۷۸)، عبدالله الکربی، لی میونگ جو(، نهیان عادل (ابراهیم خلیل۶۱)، فارس جمعه، عبدالله سالمین، عمر خربین           سرمربی: هنک تن کاته

تیم داوری: تانتاشف ایلگیز(ازبکستان)/ کمک‌ها: آندری تی‌ساپنکو و تیمور گاینولین(ازبکستان)/ داور چهارم: عمار ابراهیم(بحرین).

کارت زرد: فارس جمعه (۱۳)، عبدالله الکبری (۴+۴۵)، منصور الحربی(۷۲)، عبدالله سالمین (۸۷) از الوحده - مهدی ترابی (۴+۴۵)، وحید امیری(۷۷) از پرسپولیس

کارت قرمز: عبدالله انور(۸۲) از الوحده

دقایق حساس:

*گل اول الوحده دقیقه ۵ توسط تیم ماتاوز: ماتاوز مهاجم اسلوونیایی الوحده از سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس چند بازیکن را جا گذاشت و از زاویه بسته توپ را به طاق دروازه پرسپولیس دوخت.

دقیقه ۱۱: ارسال کرنر مهدی ترابی از سمت راست با ضربه سر مغانلو راهی اوت شد.

دقیقه ۲۷: ماتاوز پاس عرضی عمر خربین را به سمت دروازه پرسپولیس شوت کرد که حامد لک توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۵: عمر خربین با توپ‌گیری عالی در میانه زمین به شکل غافلگیر کننده‌ای از میانه زمین شوت زد، اما حامد لک توپ را از زیر طاق دروازه با یک دست بیرون کشید و راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۶: شوت محکم و پای چپ احسان پهلوان از پشت محوطه جریمه با بدشانسی به دیرک افقی دروازه محمد الشمسی برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۶۷: پاس عمقی مهدی ترابی در گوشه محوطه جریمه الوحده به مهدی شیری رسید که این بازیکن پاس عرضی ارسال کرد که فارس جمعه نزدیک بود به اشتباه دروازه خود را باز کند که توپ به محمد الشمسی برخورد کرد و دفع شد.

دقیقه ۸۰: شوت زمینی آل کثیر را محمد الشمسی به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۸۴: ارسال ضربه ایستگاهی امید عالیشاه با ضربه سر حسین کنعانی‌زادگان به دیرک افقی دروازه الوحده اصابت کرد که این صحنه در شرایط آفساید رقم خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =