• ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
  • کد خبر: 13508
  • readingTime: ۱ دقیقه
رسول معتمدی

رسول معتمدی از استان اصفهان با پشت سر گذاشتن فارِس الباخ قطری مدعی مدال المپیک، موفق شد مدال طلای دوضرب و مجموع را در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا از آن خود کند.

به گزارش ایراسین، در ادامه رقابت‌های دسته ۱۰۲ کیلوگرم قهرمانی وزنه برداری آسیا در ازبکستان دقایقی پیش وزنه‌برداران برای حرکت دوضرب روی تخته آمدند.

رضا دهدار بعد از کسب مدال طلای حرکت یک‌ضرب با رکورد ۱۷۵ کیلوگرم، در حرکت اول دوضرب وزنه ۲۰۶ کیلوگرم را بالای سر برد. انتخاب دوم او در دوضرب ۲۱۴ کیلوگرم بود که موفق به مهار آن شد.

وی در حرکت سوم دوضرب نتوانست ۲۱۹ کیلوگرم را مهار کند و با مجموع ۳۸۹ کیلوگرم بدون مدال در مجموع و دوضرب به کار خود خاتمه داد.

رسول معتمدی از شهرستان لنجان دیگر نماینده کشورمان نیز در حرکت اول ۲۱۰ کیلوگرم را به خوبی بالای سر برد. او در حرکت دوم سومین تجربه بین‌المللی‌اش نیز در مهار وزنه ۲۲۰ کیلوگرم موفق عمل کرد و در حرکت سوم وزنه ۲۲۷ کیلوگرم را بالای سر برد و با همین وزنه قهرمان آسیا شد. فارِس الباخ از قطر که به زحمت وزنه ۱۷۴ کیلوگرم را در یک‌ضرب بالای سر برد و به نقره رسید، در حرکت اول دوضرب ۲۲۲ کیلوگرم را مهار کرد اما در حرکت‌های دوم و سوم خود درحالیکه به رکورد آسیا و جهان حمله کرده بود، ناکام ماند تا هم طلای یک ضرب و هم طلای دوضرب و مجموع را به رقبای ایرانی خود واگذار کند. وزنه‌بردار قزاقستانی نیز با برنز دوضرب و مجموع به کار خود خاتمه داد تا رضا دهدار نتواند در دوضرب و مجموع مدال بگیرد.

سهراب مرادی دیگر وزنه بردار لنجانی امروز در کنار کادرفنی تیم ملی حضور داشت و به آنها برای آماده سازی دو نماینده دسته ۱۰۲ کیلوگرم کمک می‌کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =