محمدعلی صلواتی

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از ثبت تخلف ممنوعیت تردد کرونایی برای ۸ هزار و ۵۴۱ خودرو از زمان اعلام محدودیت های تردد در سال جاری تا پایان فروردین خبر داد.

محمدعلی صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به فعالیت ۱۴۰ دستگاه سامانه تردد شمار در استان اصفهان، اظهار کرد: از زمان ابلاغ محدودیت های تردد کرونا در سال جاری توسط ستاد کرونا استان اصفهان، به طور متوسط در هر ساعت ۲۴۹ خودرو از محورهای مواصلاتی استان اصفهان عبور کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: مقایسه ترددها از بیست فروردین ماه تا ۳۱ فروردین ماه در مقایسه با مدت مشابه در همین ماه حاکی از کاهش حدود۱۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان است.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به فعالیت ۱۴۵ سامانه ثبت تخلف هوشمند در محورهای مواصلاتی استان اصفهان اظهار کرد: این سامانه ها علاوه بر ثبت تخلف ممنوعیت تردد،۴۵ هزار و ۶۹ تخلف سرعت  را ثبت و برای اعمال قانون به پلیس راه ارسال کرده اند.

صلواتی خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت راه های استان اصفهان  در راستای خدمت رسانی به مردم به طور ۲۴ ساعته پاسخگوی تلفن های مردمی بوده و در این مدت به بیش از ۲ هزار و ۴۸ تماس در رابطه با ممنوعیت و محدودیت های تردد پاسخ داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =