حسن قاضی عسگر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: پیش بینی که اتاق بازرگانی استان اصفهان از میزان خسارت اقتصادی استان اصفهان از کرونا داشته است بالغ بر۳ هزار میلیارد تومان است.

سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به تاثیرات سوء اقتصادی کرونا  اظهار کرد: در پانزده ماه اخیر کرونا ضربه مهلکی به بخش اقتصادی جامعه به ویژه برای مشاغل دو، سه و چهار وارد کرده است.

وی با توصیه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای عبور از موج چهارم کرونا گفت: با تعدادی از فعالان اقتصادی و تجار خارجی درخصوص واردکردن واکسن کرونا رایزنی شده است و از طرف دیگر مدیریت استان اصفهان در تامین نیازهای مردم در مقابله با این ویروس اقدام کرده است و کمبودی در این زمینه نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: در راستای حمایت از کسب و کارهای اقتصادی که ضرر اقتصادی دیده اند هم مقرر شد علاوه بر بسته های حمایتی تسهیلاتی هم در نظر گرفته شود تا در این شرایط تاب آوری داشته باشند.

وی اضافه کرد: پیشگیری نقش مهمی در کنترل بیماری کرونا دارد و رده بندی و گروه بندی مشاغل در ستاد ملی کرونا انجام گرفته است. این دسته بندی بر اساس مطالعات میدانی حاصل شده است و در دنیا هم اجرا می شود، اما چنانچه عده ای به این جانمایی مشاغل معترض هستند می توانند نظرات خود را به اتاق اصناف منتقل کنند تا بررسی شود.

قاضی عسگر با اشاره به اینکه براورد دقیقی از میزان خسارت اقتصادی استان اصفهان در یک سال شیوع کرونا در دست نیست، تصریح کرد: پیش بینی که اتاق بازرگانی استان اصفهان از میزان خسارت اقتصادی استان اصفهان از کرونا داشته است بالغ بر۳ هزار میلیارد تومان است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =