آرش نجیمی

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۱۲ شهرستان استان اصفهان به رنگ قرمز تیره درآمده است که نشان دهنده وخیم بودن اوضاع کرونا است.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با تاکید بر وضعیت نامناسب استان اصفهان در موج چهارم کرونا اظهار کرد: روزانه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ بیمار جدید به تعداد بیماران بستری استان اصفهان اضافه می شود و دو هزار و ۴۰۰ بیمار هم در بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی افزود: ۳۷۰ بیمار بستری شده بدحال در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانهای اصفهان بستری هستند و تمام بیمارستانهای استان اصفهان در مدار خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گفت: در رنگ بندی اعلام شده کرونا، سه شهرستان برخوار، خوانسار و خور در وضعیت نارنجی قرار دارند و شهرستانهای اردستان، اصفهان، بوئین میاندشت، سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، فریدن، فریدون شهر، گلپایگان، مبارکه، نایین و نظنز در وضعیت قرمز تیره قرار دارند.

وی در توضیح شهرهای قرمز تیره گفت: این ۱۲ شهرستان قرمز تیره از نظر تعداد موارد شناسایی شده کرونا و بستری ها در وضعیت بحرانی قرار دارند.

نجیمی در توضیح اینکه برخی از مراکز دانشگاهی از جمله موسسه آموزش عالی سپهراصفهان در این شرایط اقدام به برگزاری دوره های حضوری برای دانشجویان کرده است، گفت: این موضوع را به مسئولان مربوطه ارجاع می دهیم چراکه در این وضعیت نباید کلاسهای دانشگاهی به صورت حضوری برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =