• ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
  • کد خبر: 13115
  • readingTime: ۲ دقیقه
جواد داوری

مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان اصفهان با انتخاب مجدد جواد داوری به پایان رسید.

به گزارش ایراسین، مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان اصفهان امروز شنبه ۲۸ فروردین ماه در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی کوثر ملک شهر با حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، اعضا مجمع و ... برگزار شد. سینا امانی، جواد داوری، محمدپورمقدم، جواد داوری، سعید داوری، کتایون ظفریان، امیرحسین کلانتر و امیرمسعود لوافان، هفت کاندیدا احراز پست ریاست هیات بسکتبال استان بودند که غیبت امانی، پورمقدم، ظفریان، کلانتر و لوافان به منزله انصراف آنها تلقی شده و با انصراف سعید داوری، جواد داوری تنها کاندیدای این مجمع باقی ماند. در پایان فرایند رای گیری از مجموع  ۱۶ رای ماخوذه، جواد داوری با کسب ۱۶ رای برای ۴ سال دیگر در پست ریاست هیات بسکتبال باقی ماند.

اصفهان یکی از استان های مهم فدراسیون بسکتبال است

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در مجمع انتخاباتی رئیس هیات بسکتبال استان اصفهان ضمن تبریک به جواد داوری  گفت: خوشبختانه اکثریت اعضای مجمع به جواد داوری رای دادند، جواد داوری از قهرمانان ملی ما محسوب می شود و امیدوارم در چهار سال آینده نیز با برنامه ریزی مطلوب به اهداف موردنظر دست یابد.

وی با بیان اینکه انتظار از بسکتبال استان اصفهان بسیار زیاد است، افزود:  استان اصفهان در رشته بسکتبال با وجود باشگاه های بزرگی همچون ذوب آهن و نامی نو جزو بهترین‌های کشور است، اصفهان یکی از استان های مهم فدراسیون بسکتبال است و انتظار داریم بسکتبال استان بیش از گذشته فعالتر باشد و توسعه بسکتبال را از نظر بحث استعدادیابی، آموزش مربیان و داوران، حضور بیشتر در لیگ های مختلف کشور و ... شاهد باشیم که با وجود جواد داوری به این اهداف در استان اصفهان خواهیم رسید.

رامین طباطبایی افزود: ان شاالله با یک وفاق و همدلی در سطح استان اصفهان، جواد داوری و تیم کاری آن از همه نظرات و پیشنهادات پیشکسوتان و کارشناسان بسکتبال در راستای توسعه این رشته بهره ببرند، همچنین از خانواده بسکتبال استان اصفهان می خواهم با ایجاد وفاق و همدلی به داوری، در راستای توسعه این رشته کمک کنند.

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران با اشاره به برگزاری لیگ برتر در زمان کرونا اظهار داشت: علی‌رغم وجود کرونا و محدودیت‌هایی که در برگزاری لیگ برتر ایران وجود داشت، ما برگزاری یک لیگ استثنایی از نظر تعداد تیم ها و سطح کیفی بازی‌ها را شاهد بودیم، حضور ۱۶ تیم و حساس شدن بازی ها به ویژه در مراحل نیمه نهایی و نهایی نشان‌دهنده این است که لیگ ما نسبت به گذشته ارتقاء خوبی پیدا کرده و امیدوارم این روند ادامه دار باشد تا بتوانیم بازیکنان بیشتری در لیگ برتر بسکتبال معرفی شوند و پدیده های بهتری را بتوانیم شناسایی کنیم، زمانیکه لیگ قوی داشته باشیم بطور حتم تیم ملی ما هم قوی خواهد شد.

رامین طباطبایی درباره صعود تیم ملی بسکتبال ایران به المپیک ۲۰۲۱ گفت: نزدیک به ۳۰ ماه زمان برد که تیم ملی به این رقابت های مهم صعود کرد، تیم ملی در طول این مدت در رقابت های مختلفی جهت کسب سهمیه حضور داشت و خوشبختانه به المپیک راه یافت .

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در پایا گفت: برای آمادگی تیم ملی ایران جهت حضور شایسته در المپیک چهار تورنمنت خارجی در کشورهای ژاپن، لهستان، سوریه و اردن در نظر گرفته ایم که وجود کرونا زمان بندی آنها را تحت تاثیر قرار داده و ما درصدد هستیم هر چه زودتر کشورهای مذکور زمان بندی را به ما اعلام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =