کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام شناسایی هزار و ۸۷۲ مورد جدید ابتلا به کرونا، نسبت به فاجعه وضعیت کرونا در استان اصفهان ابراز نگرانی کرد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به دو هفته دشوار شیوع کرونا در اصفهان اظهار داشت:کماکان وضعیت ابتلا و بستری کرونا دراصفهان صعودی است؛ شهروندان نسبت به وضعیت سلامت خود حساس باشند و دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی افزود: ادامه وضعیت کرونا در اصفهان فاجعه بار است و مداخله فوری و جدی ضروری خواهد بود. سرعت افزایش آمار در موج چهارم کرونا غیرقابل تصور است و نیاز به اقدام عاجل در این زمینه است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: در شبانه روز گذشته از چهار هزار و ۶۰۸ بیمار مشکوک به کرونا هزار و ۸۷۲ مورد قطعی شناسایی شد و ۳۱۶ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۲۸۸ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز دو هزار و ۳۵۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۳۴۲ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۳۱ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته۱۸ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =