• ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
  • کد خبر: 12939
  • readingTime: ۱ دقیقه
گواردیولا

۲۵ ماه مه ۲۰۱۲ به چندین و چند دلیل تا ابد در حافظه باشگاه بارسلونا حک خواهد شد اما بیشتر از هر چیز، وداع با «پپ گواردیولا» در آن روز، پررنگ و برجسته است.

به گزارش ایراسین، آن سال کاتالان‌ها با شکست اتلتیک بیلبائو، کوپادل‌ری را فتح کردند؛ تیمی که پایان هفته جاری دوباره حریف آنان در فینال خواهد بود.

گواردیولا که هم اکنون روی نیمکت منچسترسیتی می‌نشیند، در گفت‌وگو با تی‌وی‌۳ نسل بازیکنانی را که در آن برهه در بارسا هدایت آنان را برعهده داشت، به خاطر آورد؛ همچنین در مورد این ادعا که آنان در نیمه دوم دیدار برابر اتلتیک پس از به ثمر رسانده سه گل در نیمه نخست، به حریف آسان گرفتند، حرف زد.

مرد اسپانیایی در این‌باره گفت: به یاد دارم وقتی که در نیمه اول به رختکن می‌رفتیم، تنش در بین بازیکنان اتلتیک محرز بود. در سوی مقابل اما بازیکنان بارسلونا به نظر در یک بازی دوستانه شرکت می‌کردند؛ آنها عادت داشتند و می‌دانستند که برنده بازی خواهند شد.

وی افزود: با اطمینان کامل می‌گویم که اینطور نبود که در نیمه دوم به آنها آسان بگیریم. تیم «مارچلو بیلسا» برای مقاومت آموزش دیده بود و هرگز تسلیم نمی شد و بی شک بازیکنان وقت بارسا اگر می‌توانستند پنج یا حتی هشت گل هم می‌زدند.

گواردیولا ادامه داد: بازیکنان بارسلونا انسان‌های دوست داشتنی بودند اما در زمین یک مشت قاتل بی‌رحم بودند.

سرمربی سیتیزن‌ها در پایان در خصوص روز وداع با بارسا گفت: حالت احساسی خاص شخصی داشتم که در مقایسه با سایر فینال‌هایی که تجربه کرده بودم، پر رنگ‌تر بود اما سعی کردم خونسرد باشم و احساساتی نشوم.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =