• ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
  • کد خبر: 12759
  • readingTime: ۲ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: سعی می‌کنیم باهوش و دقت در زمین ظاهر شویم چراکه می‌دانیم تیم نفت مسجد سلیمان دونده و جنگنده است.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار با نفت مسجد سلیمان در ابتدا اظهار داشت: بطور حتم در طی هفته‌های آینده شرایط بازی‌ها و امتیازگیری سخت‌تر خواهد شد و به همین دلیل باید تلاش زیادی انجام دهیم تا بتوانیم امتیاز کسب کنیم.

وی در خصوص تیم نفت مسجد سلیمان گفت: تا پیش از اینکه محمود فکری سکان هدایت نفت مسجد سلیمان را برعهده بگیرد تعداد زیادی از بازی‌های این تیم را آنالیز کردیم، با تغییر سرمربی نمی‌دانیم چه تغییرات در تیم ایجاد خواهد شد. در دیدار دور رفت که شرایط خاص خودش را داشت سه امتیاز مهم را در شهر مسجد سلیمان به این تیم دادیم؛ می‌دانیم اگر از وضعیت کنونی خود یک قدم عقب بمانیم و نخواهیم در چنین بازی‌های محکم ظاهر شویم همچون بازی دور رفت ممکن است امتیازات لازم را به دست نیاوریم.

محرم نویدکیا با بیان اینکه سعی می‌کنیم باهوش و دقت در زمین ظاهر شویم، افزود: چرا که می‌دانیم تیم نفت مسجد سلیمان دونده و جنگنده است و به خاطر امتیاز گرفتن با تمام وجود تلاش می‌کنند، امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و نتیجه خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون بازپس گیری و حفظ صدرنشینی گفت: من از روز اول اعلام کردم که برای من مهم نیست کجا جدول هستیم، برای من این مهم است که دیدارهای پیش رو برای ما مهم‌ترین بازی است. من اکنون فقط به نفت مسجد سلیمان فکر می‌کنم و جایگاه سپاهان در جدول اصلاً برایم اهمیتی ندارد. من می‌خواهم تیم به روند رو به جلوی خود ادامه دهد و در نهایت به آن چیزی که لیاقتش را داریم دست یابیم.

وی تصریح کرد: ممکن است در طول هفته‌های مختلف جایگاه ما تغیر کند، شاهد بودیم از ابتدای فصل تا الان تیم‌های مختلفی به صدر جدول آمده و جابه‌جا شدند. هر بازی پیش روی ما حکم فینال را دارد و ما برای قهرمانی باید در آن فینال به پیروزی برسیم.

محرم نویدکیا از هواداران سپاهان تشکر نمود و بیان داشت: پیش از دیدار تیم ما مقابل تراکتور هواداران طلایی کار بسیار زیبایی انجام دادند و پس از تشویق و روحیه دادن به تیم اجازه دادند که اتوبوس کاروان سپاهان به موقع به سمت استادیوم حرکت کند که جا دارد از این حرکت هواداران تیم سپاهان تشکر کنم، با توجه به وضعیت وحشتناک کرونا از هواداران درخواست دارم تا آن‌ جایی که امکان دارد محبت‌های خود را از داخل خانه به ما نشان دهند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان به مردم ایران و تیم فولاد خوزستان به دلیل پیروزی شیرین و دلچسبی که شب گذشته مقابل العین امارات به دست آوردند تبریک گفت و افزود: هرکدام از نمایندگان فوتبال کشورمان که بتوانند افتخاراتی را کسب کنند موجب افتخار همه کشور می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =