• ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲
  • کد خبر: 12467
  • readingTime: ۱ دقیقه
لیونل مسی

باشگاه بارسلونا مصمم است تا «لیونل مسی» را پس از اتمام قراردادش در فصل جاری، در نیوکمپ حفظ کند اما باشگاه منچسترسیتی آماده است تا گزینه جایگزینی را برای مرد آرژانتینی مطرح کند و تنها در انتظار چراغ سبز مسی است.

به گزارش ایراسین، سیتیزن‌ها در تابستان سال گذشته و پس از آنکه که فوق ستاره آلبی سلسته اعلام کرد که قصد جدایی از بارسا را دارد، برای اقدام در راستای جذب مسی ابراز تمایل کردند اما «جوزپ ماریا بارتومئو» رییس وقت باشگاه بارسا با اشاره به مبلغ فسخ ۷۰۰ میلیون یوریی وی، مانع ادامه مذاکرات تیم انگلیسی با مسی و جدایی وی شد.

مسی آمادگی این را نداشت تا با بارسا وارد تنش شود و این در حالی بود که سیتی تنها آمادگی داشت تا با توجه به اینکه تنها یک سال از اتمام قرارداد مرد ۳۳ ساله مانده بود، مبلغ فسخی را مابین ۵۰ تا ۷۰ میلیون یورو پرداخت کند.

«پپ گواردیولا» همچنان به اتحاد مجدد با مسی علاقه‌مند است اما سیتی تا زمانی که او به طور مشخص اعلام نکند که قصد ترک بارسا را دارد، اقدامی نخواهد کرد؛ تصمیمی که هنوز از سوی ۶ بار برنده توپ طلا گرفته نشده است.

مدیران در ورزشگاه اتحاد آماده‌اند تا در صورت مهیا شدن فرصت برای مذاکره با مسی، پیشنهادی را مطرح کنند اما هنوز یکی از موضوعات فعلی این است که سیتیزن‌ها در تلاشند تا برای فصل آینده برنامه ریزی کنند اما می‌دانند که اقدام آنان به این بستگی دارد که آیا قادرند مسی را از نیوکمپ خارج کنند یا خیر؛ گواردیولا برای جایگزینی «سرخیو آگوئرو» که جدایی وی اعلام و تایید شده است، یک مهاجم و یک هافبک جذب کند.

در باشگاه انگلیسی همه بر این باورند که مسی همچنان قادر است تا طی دو سال آینده در سطحی بالا بازی کند و در نتیجه آنها آماده هستند تا در صورت تصمیم مسی برای جدایی، پیشنهادی جذاب برای وی مطرح کنند.

قرارداد پیشنهادی مسی را چندین سال در اتحاد نگه داشته و سپس مرد آرژانتینی انگلیس را به مقصد آمریکا و احتمال باشگاه نیویورک سیتی ترک خواهد کرد.

با این حال، دیگر مشتری پر و پا قرص مسی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است؛ تیمی که به دلیل ابهام درخصوص قرارداد دو بازیکنش یعنی «نیمار» و «کیلین امباپه» با موانع بیشتری برای جذب مسی روبرو است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =