کرونا و بستری کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام شناسایی هزار و ۴۱۸ مورد جدید ابتلا به کرونا، نسبت به افزایش فوتی ها در اصفهان ابراز نگرانی کرد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اعلام اینکه گلپایگان، خوانسار، شاهین شهر، میمه، لنجان، فلاورجان ونجف آباد در وضعیت قرمز و پرخطر قرار دارند، اظهار داشت: مبارکه، اصفهان، فریدن، نائین، تیران و کرون، کاشان، آران وبیدگل، سمیرم در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی افزود: خمینی شهر، دهاقان، فریدونشهر، اردستان، نطنز، شهرضا، چادگان، بوئین و میاندشت،  برخوار، خور وبیابانک به وضعیت زرد با خطر متوسط رسیده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان داشت: در شبانه روز گذشته از سه هزار و ۶۳۳ بیمار مشکوک به کرونا هزار و ۴۱۸ مورد قطعی شناسایی شد و ۱۶۵ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۱۳۰بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز ۹۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد:  ۱۳۴ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۱۹ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۱۰ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =