منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان کل تردد انجام شده از ۲۵ اسفندماه تا روز دهم فروردین ماه در راه های استان اصفهان را ۱۴ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۸۳۷ اعلام کرد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان در روز دهم فروردین اشاره کرد و گفت: در این تاریخ، ۹۰۴ هزار و ۱۹۶ تردد در راه های استان اصفهان انجام شده است که درصد تغییرات تعداد وسیله ورودی در این تاریخ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۶۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در سال گذشته به علت اعمال شدید محدودیت های کرونایی در دهم فروردین ماه،  ۴۶ هزار و ۳۷۵ وسیله نقلیه از استان اصفهان خارج شد که امسال این تعداد به ۱۳۸ هزار و ۹۳۶ خودرو  و درصد تغییرات ۲۰۰ درصدی افزایش یافته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان کل تردد انجام شده از ۲۵ اسفندماه تا روز دهم فروردین ماه در راه های استان اصفهان را ۱۴ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۸۳۷ اعلام کرد و گفت: درسال جاری، تعداد وسیله نقلیه ورودی در این بازه زمانی یک میلیون و ۶۲ هزار و ۲۵۱ خودرو است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با تغییرات ۹۱ درصدی افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: تعداد وسیله نقلیه خروجی در سال جاری یک میلیون و ۱۲۷ هزار و ۴۶۸ است که این میزان در سال گذشته ۵۵۰ هزار و ۳۲۵ خودرو بوده است و با افزایش ۱۰۵ درصدی همراه است.

شیشه فروش گفت: هرگونه تجمع و دورهمی در همه شهرهای استان اصفهان در پارکها، بوستانها و تفرجگاه ها در ۱۳ فروردین ماه ممنوع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =