منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ۲۵ اسفندماه تا روز نهم فروردین ماه در راه های استان اصفهان را ۱۴میلیون و ۱۱ هزار و ۶۴۱ تردد انجام شده است.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان در روز نهم فروردین اشاره کرد و گفت: در این تاریخ، ۸۸۲ هزار و ۱۰۵ تردد در راه های استان اصفهان انجام شده است که درصد تغییرات تعداد وسیله ورودی در این تاریخ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۳۸ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در سال گذشته به علت اعمال شدید محدودیت های کرونایی در نهم فروردین ماه،  ۵۰ هزار و ۵۵۱ وسیله نقلیه از استان اصفهان خارج شد که امسال این تعداد به ۱۴۱ هزار و ۱۰۴ خودرو  و درصد تغییرات ۱۷۹ درصدی افزایش یافته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان کل تردد انجام شده از ۲۵ اسفندماه تا روز نهم فروردین ماه در راه های استان اصفهان را ۱۴میلیون و ۱۱ هزار و ۶۴۱ اعلام کرد و گفت: درسال جاری، تعداد وسیله نقلیه ورودی در این بازه زمانی ۹۹۴ هزار و ۳۱۱ است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با تغییرات ۸۷ درصدی افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: تعداد وسیله نقلیه خروجی در سال جاری یک میلیون و ۵۶ هزار و ۴۷۲ است که این میزان در سال گذشته ۵۲۶ هزار و ۶۰۴ خودرو بوده است و با افزایش ۱۰۱ درصدی همراه است.

حوادث اخیر در استان اصفهان

شیشه فروش گفت: ساعت ۸:۴۸ دقیقه امروز، سه شنبه، زلزله ای به بزرگی دو و ۹ دهم ریشتر حوالی شهرستان خوروبیابانک را لرزاند که خوشبختانه خساراتی به همراه نداشت.

وی افزود: ساعت یک بامداد هم در محور جاده ای داران-تیران در کیلومتر ۳۰ حادثه برخورد سواری با دو نفر عابر در حال عبور از جاده منجر به جان باختن این دو نفر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =