منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تردد در تمام محورهای مواصلاتی استان اصفهان برقرار است و از بعدازظهر به تدریج با کاهش دما مواجه هستیم.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت هوا در شهراصفهان کمی ابری و با غبارصبحگاهی همراه است که گاهی با افزایش ابر و وزش باد و گردوخاک در مناطق شمال و شرق استان اصفهان توام می شود و بعدازظهر با کاهش دما و افزایش ابر و وزش باد و گردوخاک مواجه هستیم.

وی با اشاره به تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان در روز هفتم فروردین اشاره کرد و گفت: در این تاریخ، ۹۴۴ هزار و ۲۸۸ تردد در راه های استان اصفهان انجام شده است که درصد تغییرات تعداد وسیله ورودی در این تاریخ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۰۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در سال گذشته به علت اعمال شدید محدودیت های کرونایی در هفتم فروردین ماه،  ۳۲ هزار و ۶۱۴ وسیله نقلیه از استان اصفهان خارج شد که امسال این تعداد به ۷۰ هزار و ۲۵۹ خودرو  و درصد تغییرات ۱۱۵ درصدی افزایش یافته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان کل تردد انجام شده از ۲۵ اسفندماه تا روز هفتم فروردین ماه در راه های استان اصفهان را ۱۲میلیون و ۱۸۶ هزار و ۶۱۰ اعلام کرد و گفت: درسال جاری، تعداد وسیله نقلیه ورودی در این بازه زمانی ۴۷۷ هزار و ۵۹۴ است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با تغییرات ۷۹ درصدی افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: تعداد وسیله نقلیه خروجی در سال جاری ۹۱۳ هزار و ۷۲۶ است که این میزان در سال گذشته ۴۷۳ هزار و ۷۳ خودرو بوده است و با افزایش ۹۳ درصدی همراه است.

وی افزود: دیروز به علت وقوع تندبادهای لحظه ای و طوفان شن برخی از محورهای جاده ای جهت پیشگیری از تصادفات توسط پلیس راه استان اصفهان به صورت موقت مسدود شده بود بازگشایی شد و در حال حاضر تردد در محورهای اردکان-نایین، سگزی و کنارگذر شرق اصفهان برقرار است.

حوادث اخیر در استان اصفهان

شیشه فروش گفت: در شب گذشته پس از دو ساعت تلاش بی وقفه تیم های آتش نشانی شهرداری های خمینی شهر، اصفهان، درچه، نجف آباد و کوشک حریق در انبار کلینیک ساختمانی کیان یدک درخیابان کهندژ را مهار و اطفاء کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =