• ۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
  • کد خبر: 11840
  • readingTime: ۱ دقیقه
لیونل مسی

بارسلونا و لالیگا نمی‌خواهند ستاره آرژانتینی اسپانیا را ترک کند.

به گزارش ایراسین، لیونل مسی رکورد پشت رکورد به نام خود ثبت می‌کند. هیچ رکوردی نیست که به آن دست نیافته باشد. او به آسانی می‌تواند آمار را به خود اختصاص دهد. دیگر بحث استعداد نیست ستاره آرژانتینی همه رکوردها را در لالیگا و بارسا به نام خود ثبت کرده است. او چهره تیم کاتالانی است. هیچکس به خصوص خوان لاپورتا نمی‌خواهد او بارسا را ترک کند. رییس باشگاه بارسلونا و پدر مسی در هفته‌های آینده می‌خواهند با هم دیدار کنند و درباره آینده مهاجم آرژانتینی صحبت کنند.

لئو گنجینه ارزشمندی برای لالیگا به حساب می‌آید و چهره برجسته این رقابت‌ها است. مسی اکنون تنها بیشترین تعداد بازی را در بارسلونا به خود اختصاص نداده است (در دیدار برابر رئال سوسیداد از رکورد ژاوی ارناندس عبور کرد و ۷۶۸ بازی با پیراهن بارسلونا انجام داد) بلکه بیشترین عنوان را با آبی اناری‌ها کسب کرده و ۳۴ بار جام قهرمانی را بالای سر برده است. او با اختلاف بهترین بازیکن لالیگا است و رقیبی ندارد. 

مسی بیشترین گل‌ها را در لالیگا به ثمر رسانده است (۴۶۶). همچنین رکورد بیشترین پیروزی (۳۷۹)، دبل (۱۳۱)، هت تریک (۳۶)، تیم هایی که دروازه‌شان را باز کرده است (۳۸)، تعداد گل زده در یک فصل (۵۰)، پاس گل (۲۰۶) و گلزنی در چند هفته پیاپی (۱۹ هفته) به نامش ثبت شده است. 

کاپیتان بارسلونا با وجود ۳۳ سالگی همچنان روی فرم است. او برابر رئال سوسیداد گلزنی کرد و تعداد گل‌هایش را در این فصل لالیگا به ۲۳ رساند و از رقیبانش فاصله گرفت. مسی تاکنون هفت بار آقای گل لالیگا شده است. چهار پیچیچی آخر در چهار فصل پیاپی به دست آمد. او بیش از دیگر بازیکنان این جایزه را به دست آورده است. 

لاپورتا می داند که اهمیت مسی تنها در زمین فوتبال نیست و خاویر تباس (رییس لالیگا) هم از این موضوع به خوبی آگاه است. هیچ یک از آن ها نمی خواهند چشم انداز جهانی که مسی دارد را از دست بدهند. هر دو طرف می خواهند لئو در لالیگا بماند و لاپورتا تمام تلاش خود را خواهد کرد تا قرارداد ستاره آرژانتینی را تمدید کند. رییس بارسلونا نمی‌خواهد به علاقه مندی پاری‌سن ژرمن و منچسترسیتی برای جذب مسی توجه کند. او با یک پیشنهاد خوب و قول یک پروژه هدفمند (فتح دوباره لیگ قهرمانان اروپا و امضای قرارداد با ستاره هایی همچون ارلینگ هالند) به مهاجم آرژانتینی می‌خواهد به خواسته‌اش برسد. 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =